مرکز مصرف 5 اشتباه هشدار می دهد

در حالی که نیروگاه های بالکن با عملکرد خوب با قیمت های مناسب در دسترس هستند، این مورد در مورد توربین های بادی صدق نمی کند. یا فناوری بالغ و بادوام است یا ارزان است. هر دو در حال حاضر در دسترس نیستند.

نیروگاه های بالکن انتخاب بهتری هستند

بسیاری از تولیدکنندگان انتظار شرایطی را دارند که هرگز نمی توان در مناطق مسکونی به دست آورد. بر این اساس، محاسبه سودآوری مناسب نیست. بسیاری از مدل ها فاقد منحنی عملکرد مستقل اندازه گیری شده هستند. شما قطعا باید به آنها توجه کنید، زیرا تنها در این صورت می دانید که آیا سیستم واقعاً در طول زمان نتیجه می دهد یا خیر.

تصور اشتباه 3: وات بسیار مهم است

اگر می خواهید خودتان انرژی تولید کنید، بهتر است یک نیروگاه بالکن بخرید. بنابراین شما به طور قابل توجهی مشکلات کمتری دارید و فناوری بالغ را با قیمت مناسب دریافت می کنید. من این مدل را از نتتو پیشنهاد می کنم.



منبع

تصور اشتباه 1: یک توربین بادی کوچک می تواند به همان اندازه برق تولید کند

این نیز اشتباه است، زیرا اطلاعات سازنده در مورد عملکرد سالانه در مناطق مسکونی به دست نمی آید. قطر روتور بسیار مهمتر است. هرچه روتور بزرگتر باشد، بازده بیشتر است. یک قانون کلی در اینجا اعمال می شود: دو برابر اندازه روتور به معنای چهار برابر منطقه برداشت است. بزرگتر قطعا در این مورد بهتر است. با این حال، باید از توربین های بادی کوچک با وات بالا اجتناب کنید.

تصور اشتباه 2: یک مینی توربین بادی را می توان به راحتی روی سقف نصب کرد

این اشتباه است، زیرا با سرعت بادهایی که در مناطق مسکونی به آن می رسد، توربین های بادی کوچک نمی توانند با نیروگاه های بالکن همگام شوند. توربین بادی را نمی توان در یک منطقه مسکونی در ارتفاعی که برای به دست آوردن بازده زیاد لازم است نصب کرد. توربین های بادی خیلی کوچک هستند و تلاطم ساختمان ها جریان باد را مختل می کند.

تصور اشتباه 5: فناوری پیچیده برای پول کم

نیروگاه های بالکن در حال حاضر بسیار محبوب هستند. اما افرادی نیز هستند که به توربین های بادی علاقه دارند. همچنین نسخه های کوچکی وجود دارد که هر کسی می تواند به راحتی آنها را جمع کند. مرکز مصرف NRW اکنون در مورد 5 اشتباه بزرگ هشدار می دهد که نباید گرفتار آنها شوید.

پنج باور غلط در مورد توربین های بادی کوچک

تصور غلط 4: محاسبات سودآوری سازندگان درست است

یک توربین بادی کوچک باعث ایجاد لرزش در سقف می شود که می تواند به طور دائمی سقف و کاشی های سقف را آسیب برساند. علاوه بر این، صدای توربین می تواند مشکلاتی را در محله ایجاد کند. اگر کاملاً می خواهید، باید چنین توربین بادی کوچکی را روی دکلی در ملک خود قرار دهید.

نیروگاه های بالکن خود را ثابت کرده اند. آنها هزینه زیادی ندارند، به طور قابل اعتماد انرژی تولید می کنند، به راحتی تنظیم می شوند و هر کسی می تواند آنها را متصل کند. اگر شما مانند یک منظومه خورشیدی کوچک احساس نمی کنید، ممکن است با توربین های بادی کوچک روبرو شده باشید. آنجا سازندگان وعده عملکرد حتی بیشتر را می دهند، اما این اغلب یک محاسبه خوب است. مرکز مشاوره مصرف کننده NRW اکنون 5 اشتباه بزرگ را روشن می کند: