تاکنون نتوانسته ایم مشابه آلمانی این تابع را پیدا کنیم. با این حال مرسدس در این کشور نیز عرضه می کند توابع مختلف به عنوان اضافی دیجیتال بر. این شامل، برای مثال، مکان وسیله نقلیه از طریق تلفن هوشمند متصل از طریق برنامه Mercedes me یا کنترل از راه دور برای پنجره ها و سانروف است. همچنین می توانید با پرداخت هزینه اضافی، پروفایل های شخصی راننده برای چند نفر را در مرسدس فعال داشته باشید.
ماشینهای الکتریکی مدرن، رایانههای متحرک هستند – و به همین دلیل اغلب بهروزرسانیها، ویرایش نرمافزاری جدید یا ویژگیهای جدید وجود دارد. با این حال، در یک مورد، مرسدس برای دومی هزینه زیادی از هر کسی که میخواهد آخرین ذره برق خودروی برقی خود را نیز به خطر بیندازد، هزینه میکند: اشتراک سالانه 1200 دلار آیا می توان از حداکثر شتاب و گشتاور نهایی استفاده کرد.
با شوق ارتقاء و عملکردهای اضافی که می توانند از طریق نرم افزار فعال شوند، مرسدس تنها نیست: بی ام و فقط اخیراً زمانی که مشخص شد چه چیزی باواریایی ها اجازه می دهند همه چیز از طریق نرم افزار در مدل های خود فعال شود، با باد مخالف زیادی روبرو شد. به عنوان مثال، گرمایش صندلی را می توان به عنوان یک گزینه رزرو کرد، هزینه: 17 یورو در ماه. دو تولیدکننده برتر آلمانی همان عادت بدی را نشان می دهند که در صنعت خودروسازی به طور فزاینده ای محبوب می شود.
EQE SUV از مرسدس یکی از مدل هایی است که می تواند در ایالات متحده دلال شود:
اشتراک اجباری: خودروسازان دیگر خودروهای کامل را به سختی می فروشند
اتفاقاً این فعالسازیها از طریق نرمافزار تنها به این دلیل امکانپذیر است که همه خودروهای درگیر در آن هستند در حال حاضر فناوری لازم برای این کار را دارند. فقط استفاده می تواند توسط تولید کنندگان پاداش اضافی دریافت کند. باید دید که آیا قیمت گزاف مرسدس بنز همانقدر بد خلق میکند که باسن گرم در بیامو.