مراقب این پیشنهادات باشید

با یک ژنراتور انرژی خورشیدی برای بالکن، آن را گرم نمی کنید، اما همچنان به کاهش هزینه های اضافی کمک می کند:

نقاب فروشگاه های تقلبی در اینترنت را بردارید: همیشه باید به این موضوع توجه کنید

چه گاز، نفت یا حتی گرمایش منطقه ای – قیمت رسانه های گرمایشی به شدت در حال افزایش است. چوب نیز مانند گذشته مورد تقاضا است. قیمت ها در حال افزایش است و در دسترس بودن بسیار محدود است. وضعیتی که در آن مغازه‌های بدجنس می‌خواهند به صورت آنلاین پول نقد کنند.

یک نکته کوچک برای خرید اینترنتی که معمولا چوب هم مشکلی ندارد: به روش پرداخت ارائه شده دقت کنید. در حالت ایده آل، فروشگاه مورد نظر شما پرداخت را در هنگام تحویل ارائه می دهد، من هیچ مشکلی با آن نداشتم. اغلب می‌توانید بین پرداخت کارت یا پول نقد یکی را انتخاب کنید، گاهی اوقات می‌توانید بدون تماس با تلفن همراه خود نیز پرداخت کنید. در هر صورت شما در سمت امن هستید. اگر شک دارید، پیش پرداخت نکنید. اگر پیشنهاد واقعاً خیلی خوب است که درست باشد، و علاوه بر آن فقط پیش پرداخت ارائه شده است، همه زنگ‌های هشدار باید برای شما به صدا درآیند.



منبع

علاوه بر این، نام مغازه ها اغلب تغییر می کند، بنابراین هشدارها در مورد ارائه دهندگان خاص دشوار است. به هر حال مرکز مشاوره مصرف کننده به دو مورد اشاره می کند: buhler-energie.com و bitterlich-brennholz.com دو تا از مغازه های تقلبی، که می خواهند خریداران را با چوب با قیمت های پایین تر جذب کنند.

میتونن کمک کنن نام مغازه ها را با موتورهای جستجو بررسی کنید. با ارائه دهندگان سایه، اغلب تجربیاتی از افراد آسیب دیده دیگر وجود دارد که می توانند قبل از اینکه خیلی دیر شود به شما درسی بدهند. نگاهی به اثر نیز مهم است: نام‌های مختلف شرکت یا مکان در خارج از کشور می‌تواند نشانه‌ای از یک فروشگاه جعلی باشد. با این حال، این که اثری وجود داشته باشد، کافی نیست، زیرا آن هم اکنون اغلب جعل می شود.

فلیکس گریوز
فلیکس گرابر، سردبیر GIGA، کارشناس خودروهای الکتریکی، تحرک و مسائل مصرف کننده

چه به عنوان هیزم، چه به صورت گلوله و چه برای شومینه – الف معامله فقط با شانس زیاد پیدا می شود. مرکز مشاوره مصرف کنندگان نیدرزاکسن در مورد چنین اعتصابات شانسی نادری با پیشنهادات ارزان و فروشگاه های مرتبط هشدار می دهد.

به گفته حامیان مصرف‌کننده، نه تنها می‌توانید قیمت‌های شدید و گاهاً گران‌قیمت برای چوب را به صورت آنلاین پیدا کنید، بلکه فروشگاه‌های جعلی را نیز می‌توانید با قیمت‌های بسیار پایین جذب کنید. خریداران باید به دقت نگاه کنند تا مغازه های تقلبی را پیدا کنند. یک مشکل در این مورد: اپراتورهای گول زن بهتر و بهتر می شوند.

گرمایش یک کالای گران قیمت در این زمستان است. چه گاز، نفت، برق و یا چوب، عملاً همه انواع انرژی در ماه‌های اخیر با انفجارهای شدید قیمت مواجه شده‌اند. دولت برای بسیاری از سوخت های مرجع مانند گاز و در حال حاضر نیز نفت اقدام می کند. اما اگر از کوره یا سیستم گرمایش گلوله ای استفاده می کنید، به چوب نیاز دارید که قیمت آن نیز گران است. در اینجا شما همچنین باید مراقب ارائه دهندگان آنلاین نامطلوب باشید.

فروشگاه های آنلاین بدجنس هیزم: پایانی در چشم نیست

حتی در زمان بحران کرونا، شاهد بودیم که ارائه دهندگان مشکوک از این موقعیت سوء استفاده می کردند. آن زمان هستند مغازه های تقلبی به وسایل باغ، صندلی های ساحلی و دوچرخه هایی که مانند قارچ از زمین بیرون زده اند. اکنون ما در حال تجربه همین پدیده هستیم برای شومینه و هیزم و همچنین گلوله های چوب”کاترین کوربر، کارشناس حقوقی در مرکز مشاوره مصرف کنندگان نیدرزاکسن در بیانیه ای گفت.