مدیر اپل ترفندی را فاش کرد: کاربران آیفون سریعتر به اهداف خود می رسند

اگر بپرسید، گاهی اوقات پاسخی دریافت می کنید، حتی مستقیماً از مدیر اپل. یکی از این موارد به طور غیرمستقیم یک نکته واقعی واقعی را برای کاربران آیفون فاش می کند: اگر نمی خواهید بیش از این برای به روز رسانی نرم افزار صبر کنید، باید به توصیه های زیر توجه کنید.

به روز رسانی آیفون: اپل عمدا زمان بیشتری را صرف می کند

بنابراین اپل ابتدا می‌خواهد منتظر بازخورد کاربران باشد تا بتواند در کوتاه‌مدت به‌روزرسانی‌ها را انجام دهد یا به‌روزرسانی‌ها را لغو کند – هر دوی این موارد قطعاً در گذشته اتفاق افتاده‌اند. در پایان برای معاصران بی حوصله یعنی: اگر می‌خواهید فوراً آخرین آپدیت آیفون را دریافت کنید و دیگر منتظر بروزرسانی خودکار نباشید، باید به‌روزرسانی‌ها را به صورت دستی جستجو و نصب کنید. – نکته داخلی فدریگی، اگر بخواهید. و از کجا می توانید این به روز رسانی ها را پیدا کنید؟

در صورت تمایل می توانید به روزرسانی های سیستمی به اصطلاح خودکار برای آیفون را در iOS فعال کنید، سپس آخرین آپدیت به صورت خودکار بارگذاری و نصب می شود. با این حال، این ویژگی بدیهی است که یک مشکل زمان بندی کوچک دارد. تعداد کمی از کاربران شکایت دارند که گاهی اوقات ممکن است هفته ها طول بکشد تا این به روز رسانی های خودکار به دست کاربران برسد. چگونه این اتفاق می افتد؟ یکی از کاربران ردیت سال گذشته می خواست این موضوع را بداند و در آن زمان ایمیلی به کریگ فدریگی در این مورد نوشت (منبع: Reddit).

ماتئوس،
ما به‌تدریج به‌روزرسانی‌های جدید iOS را عرضه می‌کنیم، ابتدا آن‌ها را در دسترس کسانی قرار می‌دهیم که صریحاً آنها را در «تنظیمات» جستجو می‌کنند و سپس 1 تا 4 هفته بعد (پس از دریافت بازخورد در مورد به‌روزرسانی)، که در آن به‌روزرسانی خودکار انجام می‌شود، شروع به عرضه آن‌ها به دستگاه‌ها می‌کنیم. فعال شد.
امیدوارم کمک کند!
کریگ

نکته دیگر، آیا می دانستید؟ اینگونه است که آیفون آهنگ ها را بدون برنامه اضافی تشخیص می دهد:

نکته مفید: اگر نمی خواهید صبر کنید، باید عمل کنید

در کمال تعجب، او پاسخ مستقیمی از رئیس توسعه نرم افزار اپل دریافت کرد. همانطور که معلوم است، هستند چنین تاخیرهایی از سوی سازنده آیفون عمدی بوده و دلیل موجهی دارد. فدریگی می نویسد (ترجمه شده):

آنها را باز می کنیم ایده ها در آیفون، نقطه را انتخاب کنید “بطور کلی” و سپس ورودی مناسب را در صفحه دوم در صفحه بعد پیدا کنید “به روز رسانی نرم افزار”. سپس به روز رسانی در پشت آن پنهان می شود – آماده دانلود و نصب است.



منبع

یک نکته داخلی دیگر: