مدیریت ارتباط با مشتری روش نرم افزار CRM نرم افزار CRM، نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری-نرم افزار CRM
در نهایت به بهبود ارتباط با مشتریان میانجامد و در هماهنگی مدیریت فروش و کمپینهای بازاریابی نمونه فرم جمع آوری اطلاعات مشتریان در نمایشگاه نیز مؤثر است. همانطور که اشاره کردیم، CRM یک نرمافزار مدیریت ارتباط با مشتری است که بهمنظور جلب هر چه بیشتر رضایت مشتری و افزایش سود و درآمد سازمانها مورد استفاده قرار میگیرد. هر سازمانی که به نوعی مشتریان و کاربرانی دارد، باید به فکر استفاده از CRM برای مجموعه خود باشد. نرمافزار CRM مزایای بسیاری برای سازمانها دارد که ما به تمام مزیتهای آن در این مقاله اشاره کردیم. همچنین در مورد نکات مهم مرتبط با نرمافزار مدیریت ارتباط با مشتری صحبت کردیم و 5 مدل آن را نیز برای شما به طور کامل شرح دادیم. در ادامه پیشنهاد میکنیم مقاله معرفی ۱۹ نرم افزار رایگان CRM را هم مطالعه کنید.
- شرکت ها از نرم افزار CRM برای پردازش و تجزیه و تحلیل اطلاعات مشتری، استفاده از داده ها برای به تصویر کشیدن فرصت ها، ایجاد قیف های فروش و انجام کمپین های وفادار سازی مشتریان استفاده می کنند.
- یک استراتژی موفق CRM به شما در ایجاد وفاداری مشتری کمک خواهد کرد، مشتری را حفظ کرده و مشتریان خود را تبدیل به مشتری کنید.
- تا زمانیکه مدیر ارشد سازمان از پیاده سازی نرم افزار CRM حمایت نکند مطمئن باشید هیچ پیشرفتی حاصل نخواهد شد.
- علاوه بر این، فعالیتهای انجام شده توسط هر یک از کارکنان نیز به کمک این اطلاعات ارزیابی میشود.
- کارمندان بخش روابط عمومی سازمان شما میتوانند با استفاده از نرمافزار CRM با مشتریانی که رضایت کافی نداشتند، ارتباط برقرار کرده و پیامهای آنها را از طریق کانالهای مختلف دریافت نمایند.
بیشتر سیستمهای CRM این موضوع را برای مدیران آسان می کنند تا ببینند کی کاربر وارد سیستم شده و چه دوره آموزشی را کامل کرده است. پیشرفت سیستم آنها را دنبال می کنند.این کمک می کند به شما مطمئن شوید که آنها طبق برنامه از سیستم استفاده می کنند. همچنین می توانید برای هر کارمندی که از آموزش عقب مانده اند ایمیل یادآوری ارسال کنید.
پیشنهاد میشود دوره های آموزشی مختلفی از جمله آشنایی با مدیریت ارتبط با مشتری ، اتیکت های رفتاری در ارتباط با مشتری ، مهارت های مکالمه تلفنی موفق با مشتری ، مدیریت شکایات مشتریان و… برای پرسنل برگزار شود. اگر نیاز دارید تا اتصالات مختلفی را در نرم افزار ایجاد کنید هزینه و زمان آن به شما اعلام میشود . این نرم افزار قابلیت های جذاب و متنوعی دارد و کار با آن بسیار آسان است. قیمت نسخه پایه ابری، ماهیانه ۲۵۰۰۰ تومان می باشد که بسته به امکانات مدنظر این مبلغ افزایش پیدا می کند. بر مبنای طراحی شما نرم افزار میداند چه زمانی چه کاری را باید به چه فردی ارجاع دهد.
تولید توسط شرکت خدمات مالی و اداری مریان
این نرم افزار پیشرفته قابلیت اتصال به واتساپ، تلگرام، پنل های پیامکی، تلفن های اینترنتی، پنل فروشندگان دیجی کالا و پنل فروشندگان اسنپ را داراست. این ماژول یکی از ماژولهایی است که مستقیما بر روی ارتباط با مشتری اثر می گذارد و به وسیله آن خدمات پشتیبانی و خدمات پس از فروش به بهترین شکل ممکن به مشتری ارائه میشود. استفاده از این ماژول برای تمام کسب و کارهای اینترنتی از جمله فروشگاههای اینترنتی توصیه میشود. کارمندان بخش روابط عمومی و ارتباط با مشتریان در سازمانتان با استفاده از CRM میتوانند مکالمات مشتریان را در چندین کانال مختلف دنبال کنند. این بدین معناست که نرمافزار CRM مکالمات انجام شده و پیامها از طرف مشتریان را از شبکههای مختلف جمعآوری میکند. پیامهای ارسال شده مشتریان توسط ایمیل، پیامکهای توییتر، اینستاگرام و… جمعآوری میشود و کارشناسان فروش شما همه آنها را در یک صفحه دریافت خواهند کرد.
مزایای استفاده از نرم افزار CRM چیست ؟
هر بار هم که با مشتریان خود تعامل داشته باشید، CRM آن را ثبت میکند. طبق گزارش موسسه گارتنر “بهبود تجربه مشتری”، بخشی جدایی ناپذیر از CRM است. هر بار که مشتری از طریق یک کانال با شرکت شما تماس میگیرد، مشتری این فرصت را دارد تا نظر خود را آزادانه بیان کند.
بهتر است بدانید برای استفاده از نرم افزار سی آر ام باید تمامی رویه به صورت پروژه تعریف شود. در نتیجه، شما می توانید متوجه شوید که یک پروژه در چه قسمتی متوقف می شود و یا چرا پروژه ها به نتیجه نمی رسند. این کار به شما کمک می کند تا رویه های مازاد را حذف کنید و رویه های درست را به پروژه های جذب مشتری خود بیافزایید. شاید بتوان گفت یکی از مهمترین سوالاتی که افراد در زمان نصب و اجرای نرم افزار crm می پرسند در این زمینه است که نصب این نرم افزار به طور ویژه مناسب چه کسانی است!