مدل 3 باید شکست استرومر ارزان را بپذیرد

به طور کلی، خودروی الکتریکی کوچک از برند رومانیایی 9.9 امتیاز کسب کرد که یک امتیاز است رتبه پنج ستاره مدل های دیگر روی سکو نیز این را ایجاد می کنند.

داچیا بهار در ویدیو ارائه شده است

داچیا به رقابت نشان می دهد که چه چیزی مهم است

همه خودروهای الکترونیکی از نظر پاکیزگی هوا به نتایج عالی دست می یابند. چشمه داچیا، با این حال، همچنین با بهترین ارزش برای انتشار گازهای گلخانه ای و 9.8 از 10 امتیاز در شاخص بهره وری انرژی توسط Green NCAP – بهترین ارزشی که تاکنون به دست آمده است (منبع: Green NCAP). این بدان معناست که 89 درصد از انرژی شارژ شده فقط برای درایو در دسترس است.

خودروهای الکترونیکی باید از یک سو سرگرم کننده باشند و از سوی دیگر سهم عمده ای در حفاظت از محیط زیست داشته باشند. به همین دلیل است که NCAP سبز مرتباً Stromer را انتخاب می کند که با آن راننده بیشترین لطف را به آب و هوا و محیط زیست می کند. تسلا با مدل 3 در رتبه دوم قرار دارد – درست پس از داچیا اسپرینگ بسیار ارزان تر.

تسلا

داچیا تسلا را معرفی می‌کند: بهار سبزترین خودروی الکتریکی تا کنون است

Green NCAP ابتکاری از Euro NCAP است که در درجه اول مسئول تست های تصادف و ارزیابی ایمنی آن است. وسایل نقلیه شناخته شده است. NCAP سبز تأثیرات زیست محیطی خودروها را در مطالعات مشابه ارزیابی می کند. با این حال، وقتی صحبت از ایمنی خودرو می شود، Euro NCAP از داچیا چیزهای بیشتری می خواهد. در این صورت داچیا معامله بهتری با فنر خواهد داشت.

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع

داچیا اولین خودروی الکتریکی خود را در این ویدئو نشان می‌دهد، اما از همان ابتدا اتفاقات زیادی افتاده است:

الکساندر دامیانوف، مدیر فنی Green NCAP می گوید: با این نتیجه برجسته، خودروی کوچک داچیا استانداردی را برای صنعت تعیین می کند. و در ادامه: «با این مدل، شرکت بسیار جلوتر از تولید کنندگان دیگر از نظر اثرات زیست محیطی.»

برنده NCAP سبز و همراه با آن دوستدار محیط زیست ترین خودروی الکتریکی سال 2022 داچیا است. این خودروی الکتریکی کوچک در رتبه دوم قرار دارد، البته درست جلوتر از مدل 3 تسلا. جایگاه سوم بین ET7 Nio، Cupra Born و Megane E-Tech رنو است. بنابراین بهترین وسیله نقلیه الکتریکی برای محیط زیست نیز ارزان‌ترین است.

مدل 3 تسلا با قیمت 9.8 به داچیا نزدیک می شود. شکست اندک برای خودروساز آمریکایی همچنان تلخ است. از این گذشته، او ادعا می کند که یک ماشین برای خواسته های بالا می سازد. ولی در داچیا همه چیز به قیمت بستگی دارد، این برند در تجهیزات صرفه جویی می کند. با این حال، این می تواند تأثیر مثبتی نیز داشته باشد، زیرا با زواید کمتر، نیاز به منابع نیز کاهش می یابد.