مدل جدید قلب طرفداران پوکمون را تندتر می کند

Nintendo Switch – مدل OLED: Pokemon Scarlet & Violet Edition

Pokémon Crimson and Crimson: بازی چه چیزی را ارائه می دهد؟

در این ویدیو می توانید مدل پوکمون را از نزدیک ببینید:

در Joy-Cons یک تاج از هر یک از مدارس وجود دارد: آکادمی نارانجا و آکادمی Uva. پوکمون های شروع کننده فلوری، کروکل و کواکس در پشت جاودانه شده اند، از جمله، بله یکی از جذابیت های بسیار خاص داک OLED است. این ویژگی دارای روکش سفید براق و تصاویری از پوکمون افسانه ای Koraidon و Miraidon است.

سال 2022 سالی برای طرفداران بازی های پوکمون است. پس از انتشار بازی Pokémon Legenden: Arceus در اوایل سال جاری، عنوان بعدی برای ماه نوامبر اعلام شده است. نینتندو با یک نسخه ویژه از Nintendo Switch OLED جشن می گیرد که واقعاً چشمگیر است.

سوئیچ نینتندو

نینتندو سوییچ: مدل OLED نسخه پوکمون را دریافت می کند

نسخه ویژه باید از 4 نوامبر 2022 در فروشگاه نینتندو و سایر موارد موجود است باشد و 359.99 دلار آمریکا (احتمالاً 359.99 یورو) هزینه دارد. هنوز مشخص نیست که آیا این کنسول تا این تاریخ در آلمان نیز در دسترس خواهد بود (منبع: نینتندو).

یک بازی جدید با نام پوکمون اسکارلت و بنفش قرار است در ماه نوامبر وارد فروشگاه‌ها شود. پیش از آن اما نینتندو سورپرایز دیگری دارد و اعلام می کند نسخه ویژه سوئیچ OLED بر. هم رنگ های قوی و هم آثار هنری که روی کنسول دستی وجود دارند بلافاصله قابل توجه هستند.

بازی جدید پوکمون قرار است در 18 نوامبر در سراسر جهان برای Nintendo Switch به نظر می رسد. مانند بازی گذشته، رنگ زرشکی و بنفش باید دنیای بازی بزرگ و باز را برای کاوش به شما ارائه دهد. طبق معمول، هیولاهای کوچک مختلفی نیز در مناطق مختلف وجود خواهند داشت که می توان با آنها مبارزه کرد یا گرفتار و آموزش داد.

با این حال، Pokémon افسانه ای Koraidon و Miraidon جامعه را از هم جدا می کنند. اگرچه این هیولاهای جیبی برای جابه جایی در خشکی، آب یا هوا استفاده می شوند، برخی به دلیل طراحی شک دارند – چرخ ها روی پوکمون فقط مناسب نیست، بسیاری از طرفداران نظر دارند.



منبع