مخفف “AMG” مخفف چیست؟ اطلاعاتی در مورد معنا و تاریخ

اگر به خودروهای دارای سه حرف نگاه کنید، قطعا متوجه خواهید شد که عمدتاً خودروهایی با موتور بالا هستند و کمترین تغییرات ظاهری دارند. و این دقیقاً همان چیزی است که شرکت برای آن ایستاده است، زیرا AMG در گروه مرسدس بنز برای توسعه خودروهای با کارایی بالا قرار دارد مسئول این بیشتر مدل های معمولی مرسدس – از کوپه گرفته تا لیموزین گرفته تا SUV یا رودستر- هستند که به طور استاندارد با خروجی های 300 تا بیش از 600 اسب بخار مجهز هستند. تفاوت جزئی در بدنه نیز دیده می شود که برش اسپرت تری نسبت به نمونه های معمولی دارد.

این را می توان در بسیاری از اتومبیل های برند مرسدس مشاهده کرد: AMG. اما در واقع مخفف چیست؟ این و بیشتر را در این مقاله بیابید.

GIGA توصیه می کند

مقالات جالب تر

مخفف این دو است بنیانگذار و مهندس Hans Werner Aufrecht و همکارش Erhard Melcher. G مخفف شهر Großaspach است، جایی که هر دوی آنها دفتر مهندسی اولیه خود را در سال 1967 افتتاح کردند. پس از سال ها کار سخت و صادقانه مهندسی عالی بر روی خودروهای مرسدس، قراردادی بین مرسدس و AMG در حدود سال 1990 منعقد شد، به این معنی که مرسدس AMG از آن زمان زیرمجموعه مرسدس بنز AG بوده است. اتفاقاً این دو مؤسس کارمندان قدیمی مرسدس هستند. آیا از معنای واقعی مخفف شگفت زده شده اید؟ ما حتی نام های تجاری بیشتری را به شما نشان می دهیم که معنای آنها ذهن شما را متحیر می کند.

کدام خودروها دارای علامت اختصاری AMG هستند؟

از آنجایی که دفتر کوچک اولیه مهندسی بنیانگذاران در Großaspach دیگر کافی نبود، AMG از این کار پیروی کرد. Affalterbach، جایی که شرکت هنوز در آن مستقر است.

دوباره آنجا بود. ماشین جلوی شما در چراغ راهنمایی، ماشین آنجا در پارکینگ طبقاتی پارک شده است. اگر دقت کنید، مخفف AMG را در بسیاری از وسایل نقلیه با برند مرسدس روی جلوپنجره یا پشت خودرو خواهید دید. اگر اکنون به این فکر می کنید که مخفف چیست، پس به جای درستی آمده اید. به طور خلاصه به عنوان مخفف، اجازه دهید به اصل مطلب برسیم: “AMG” مخفف “Aufrecht, Melcher, Großaspach” است. در ادامه می‌توانید درباره پس‌زمینه داستان بیشتر بخوانید.

آیا می خواهید یک ماشین AMG را در عمل ببینید؟ ویدیو را تماشا کنید و مرسدس AMG GT رودستر را در عمل ببینید.

نام AMG از کجا آمده است؟

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع