اگرچه گوگل از یکی از بزرگترین تولیدکنندگان گوشی های هوشمند در جهان فاصله زیادی دارد، اما این شرکت به ویژه در چند ماه اخیر به موفقیت های قابل احترامی دست یافته است. در حال حاضر، یک گوشی ارزان قیمت اما نسبتا خوب گوگل در آمازون از هر گوشی هوشمند دیگری محبوبیت بیشتری دارد.

گوگل پیکسل 6a پرفروش ترین های آمازون را فتح کرد

با 4.4 از 5 ستاره پیکسل 6a با استقبال بسیار خوبی در آمازون مواجه شده است. اگرچه این یک گوشی نسبتا ارزان با قیمت بیش از 300 یورو است، اما همچنان همان پردازنده پیکسل 6 پرو، دوربین عالی، عمر باتری طولانی، ویژگی های نرم افزاری منحصر به فرد، محفظه ضد آب و ضمانت به روز رسانی طولانی را دریافت می کنید. همانطور که در بررسی دیدم تنها نقطه ضعف صفحه نمایش 60 هرتزی است. اما شما همچنین می توانید آن را نادیده بگیرید زیرا یک تلفن همراه بسیار خوب با قیمت منصفانه دریافت می کنید.

ما Google Pixel 6a را با Pixel 6 مقایسه کردیم:

Google Pixel 6a به طور قابل توجهی قیمت خود را کاهش داد

زمانی که Pixel 6a وارد بازار شد، گوگل 459 یورو برای آن هزینه کرد. اکنون قیمت به میزان قابل توجهی کاهش یافته است. ما در حال حاضر بیش از 300 یورو هستیم. این قیمت برای تجهیزات ارائه شده بسیار منصفانه است. زمانی که پیکسل 7a معرفی شود، قیمت آن حتی بیشتر کاهش می یابد. در این صورت، این گوشی گوگل برای همه کسانی که یک گوشی اندرویدی خوب با قیمتی مقرون به صرفه می خواهند، یک نکته واقعی قوی خواهد بود.