مجموعه Zelda Tears of the Kingdom: Sonanium را پیدا کنید


مجموعه Sonanium یکی از کاربردی ترین زره های Zelda: Tears of the Kingdom است. یعنی با استفاده از اجزای Sonau راندمان انرژی را افزایش می دهد. به عنوان مثال، اگر وسیله نقلیه ای بسازید، می توانید مدت زمان بیشتری با مجموعه Sonanium از آن استفاده کنید. در این راهنما به شما محلات سه قطعه زره را نشان می دهیم.

The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom

زره پا سونانیوم

زره پای سونانیوم در فضای هوایی آکالا یافت می شود در توپ بزرگ در کنار جزیره کواری. زیارتگاه گیکاقون در جزیره کواری است. اگر قبلا قفل آن را باز کرده اید، می توانید مستقیماً به آنجا انتقال دهید. در غیر این صورت باید از مجمع الجزایر آکالا جنوبی به جزیره پرواز کنید.

به جزیره کواری بروید.  در کره شناور به سمت جنوب غربی صندوقچه حاوی زره ​​پا سونانیوم قرار دارد.  (منبع تصویر: Screenshot GIGA)
به جزیره کواری بروید. در کره شناور به سمت جنوب غربی صندوقچه حاوی زره ​​پا سونانیوم قرار دارد. (منبع تصویر: Screenshot GIGA)

در جزیره کواری، باید دستگاه درخشان را فعال کنید، که منجنیق را پرتاب می کند. روی آن بایستید تا به سطح بالاتر جزیره پرواز کنید. آن را تکرار کنید تا در نهایت به بالاترین سطح برسید. در اینجا باید منجنیق را هدف بگیرید تا به سوراخی در کره بزرگ شناور اشاره کند.

سپس یک سنگ مربع روی منجنیق می گذارید، به طوری که سنگ به توپ بزرگ پرتاب شود. سپس اجازه دهید خود را به داخل توپ نیز پرتاب کنید. سنگ را در آنجا بگیرید و روی سوئیچ قرار دهید – دیوار بیرونی شروع به چرخش می کند.

از منجنیق برای وارد کردن سنگ به توپ استفاده کنید.  (منبع تصویر: Screenshot GIGA)
از منجنیق برای وارد کردن سنگ به توپ استفاده کنید. (منبع تصویر: Screenshot GIGA)

سپس از روی یک ستون بالا رفته و از پرش سقفی استفاده کنیدبرای ترک توپ سپس با احتیاط به پایین بلغزانید و سعی کنید از طریق ورودی به سطح پایین کره حرکت کنید. در اینجا قفسه سینه را با زره پا سونانیوم پیدا خواهید کرد.

از طرف دیگر، مسیر زره پای Sonanium را در ویدیوی زیر بررسی کنید!

زره سونانیوم

زره سونانیوم است در فضای هوایی Necluda در جزیره Sonanium Works در شرق جزیره آسمان فراموش شده پنهان شده است. در شمال شرقی جزیره کاشت سونانیوم باید دستگاه درخشان را فعال کنید و سپس از جریان هوا برای سر خوردن به سمت بالا استفاده کنید.

به جزیره Sonanium Works بروید تا زره Sonanium را پیدا کنید.  (منبع تصویر: Screenshot GIGA)
به جزیره Sonanium Works بروید تا زره Sonanium را پیدا کنید. (منبع تصویر: Screenshot GIGA)

در بالای آن سوراخی خواهید دید که به داخل جزیره منتهی می شود. شما باید از پرتوهای لیزر طفره بروید. هنگامی که در پایین قرار گرفتید، معبد Jan’samino را خواهید دید. در پشت زیارتگاه باید یک میوه آب (یا چیزی مشابه) را در گدازه نزدیک ستون دیوار بیندازید.برای ایجاد یک پلتفرم

از پرش سقفی در جایی که سکو در گدازه است استفاده کنید.  (منبع تصویر: Screenshot GIGA)
از پرش سقفی در جایی که سکو در گدازه است استفاده کنید. (منبع تصویر: Screenshot GIGA)

پس از آن، روی سکو بایستید و با استفاده از پرش سقفی وارد حفره ای در ستون شوید که قفسه سینه با زره سونانیوم پنهان شده است.

از طرف دیگر، مسیر زره Sonanium را در ویدیوی زیر بررسی کنید!

هلم سونانیوم

برای کلاه سونانیوم باید جنوب حریم هوایی هبرا بعد از جزیره Darkruins به دنبال در شمال غربی جزیره، دستگاه را برای تخلیه آب جزیره فعال کنید. پس از آن می توانید از سمت جنوب وارد Darkruins شوید.

در داخل جزیره Darkruins شما Helm Sonanium را پیدا خواهید کرد.  (منبع تصویر: Screenshot GIGA)
در داخل جزیره Darkruins شما Helm Sonanium را پیدا خواهید کرد. (منبع تصویر: Screenshot GIGA)

در داخل، از آینه ها استفاده کنید تا پرتو نور را به یک کلید دیواری بزرگ هدایت کنید. وقتی این را فعال کنید، دیوارها پایین می‌آیند و می‌بینید که یک قفسه سینه روی سکوی بالای سوئیچ دیوار وجود دارد. داخل قفسه سینه کلاه سونانیوم قرار دارد. با مجموعه کامل، عملکرد باتری شما به طور قابل توجهی افزایش می یابد.

از طرف دیگر، مسیر رسیدن به هلم سونانیوم را در ویدیوی زیر بررسی کنید!

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع