مجازات ها و محدودیت ها مطابق § 316 StGB و § 24 StVG

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع

بند 315 مربوط به به خطر افتادن ترافیک جاده ای، هوایی، ریلی و کشتی است. بند 315 ج بیان می کند که جریمه یا حبس تا 5 سال به عنوان مثال، اگر تحت تأثیر الکل بودید یا تخلفات شدید ترافیکی و بی‌احتیاطی انجام دادید، تهدید می‌شد.

اگر هنوز در دوره آزمایشی هستید یا هنوز 21 ساله نشده اید، باید کاملا هوشیار بودن. در غیر این صورت، شما در حال حاضر حقایقی دارید که رانندگان مسن تر و با تجربه تر فقط از 0.5 در هزار دارند.

در مقاله ای جداگانه توضیح خواهیم داد که چگونه می توانید به طور مطلوب برای این کار آماده شوید.

هر کسی که محدودیت الکل خون را نادیده می گیرد – چه عمداً یا سهل انگارانه – قانون را زیر پا گذاشته است. شکایت کیفری نباید نتیجه باشد، اما هنوز هم می تواند واقعاً گران باشد: جریمه تا 3000 یورو امکان پذیر هستند. ما مجازات های یک تخلف اداری را در جدول تقسیم بندی کرده ایم (منبع: bussgeldkatalog.org).

حقایق جریمه نقدی امتیاز در فلنزبورگ ممنوعیت رانندگی
بیش از 0.5 در هزار در چرخ:
1 بار 528.50 یورو 2 1 ماه
2 بار 1053.50 یورو 2 3 ماه
3 بار 1578.50 یورو 2 3 ماه
خطر ترافیک (در حال حاضر از 0.3 در هزار) 3 تعلیق گواهینامه رانندگی، حبس یا جریمه نقدی
BAK از 1.1 در هزار 3 تعلیق گواهینامه رانندگی، حبس یا جریمه نقدی

رانندگی در حالت مستی طبق بند 316: اتهامات کیفری برای مستی و رانندگی

اگر قبلا از 0.3 در مایل خطاهای رانندگی قابل توجه در این صورت می‌توانید متهم به رانندگی در حالت مستی با غلظت نسبتاً پایین الکل خون (BAC) شوید. دلیل خطاهای رانندگی می تواند به اصطلاح خرابی های مربوط به الکل باشد. به عنوان مثال، این موارد شامل اختلال در حس تعادل و مهارت های حرکتی ظریف و همچنین سرگردانی و همچنین افزایش تمایل به ریسک کردن است. از آنجایی که عدم تناسب رانندگی با این BAK هنوز قابل قبول نیست، این شرایط به عنوان عدم تناسب نسبی برای رانندگی نامیده می شود.

عدم تناسب مطلق برای رانندگی در حال حاضر به 1.1 در هزار رسیده است. از آن به بعد مهم نیست که آیا هنوز می توانید ایمن رانندگی کنید یا خیر. اگر با 1.6 در هر میلی متر جلوی فرمان متوقف شوید، بلافاصله معاینه پزشکی-روانی (MPU) درخواست می شود.

GIGA توصیه می کند

مقالات جالب تر

اگر با BAK بالا در صندلی راننده متوقف شوید، نه افسران و نه سیستم قضایی ما این شوخی را درک نمی کنند. نه تنها جریمه های بالا نیز تهدید می شود اتهامات جنایی ممکن است منجر شود. حتی زندان هم ممکن است. ماده 316 قانون مجازات اسلامی به شرح زیر است:

(1) هر کسی که وسیله نقلیه ای را در ترافیک رانندگی می کند (§§ 315 تا 315e) اگرچه در موقعیتی نیست که به دلیل مصرف مشروبات الکلی یا سایر مواد مسموم کننده خودرو را ایمن رانندگی کند. با حبس تا یک سال یا جزای نقدی اگر عمل طبق بخش 315 الف یا بند 315 ج قابل مجازات نباشد مجازات می شود.
(2) طبق بند 1 هر کس مرتکب این عمل از روی غفلت شود نیز مجازات خواهد شد.

بند 2 نشان می دهد که در صورت عدم تعیین قصد در مورد شما نیز مجازات خواهید شد. پس اینطور فرقی نمی کند که از عمد مست رانندگی کرده باشید یا نه.

از این محدودیت سنی، حد شناخته شده 0.5 در هر مایل مشخص شده در § 24a StVG اعمال می شود. با این حال، این به این معنی نیست که اگر با 0.4 در هر میلی بررسی شده باشید، از قلاب خارج شده اید. زیرا در اینجا تا زمانی که یک راننده واقعاً برای رانندگی مناسب نباشد به حساب نمی آید و بنابراین می تواند وسیله نقلیه خود را با خیال راحت رانندگی کند. این شامل خودروها از یک سو، و همچنین موتور سیکلت از کاوازاکی 200 اسب بخار تا موتور سیکلت از سوی دیگر می شود. هنگام استفاده از اسکوترهای الکترونیکی نیز باید هوشیار باشید.

رانندگی به خانه بعد از مهمانی بعد از نوشیدن چند آبجو می تواند شما را به دردسر واقعی برساند. در اینجا می توانید دریابید که اگر با وجود نوشیدن مشروبات الکلی پشت فرمان بنشینید، حتماً باید چه مواردی را رعایت کنید و چه مجازات هایی قریب الوقوع است.

تحرک

چه زمانی به دلیل رانندگی در حالت مستی برای رانندگی مناسب نیستید؟

اگر حتی بیشتر مست باشید، ممکن است در مقطعی این اتفاق بیفتد کاهش مسئولیت است. این در حال حاضر از 2 در هر مایل وجود دارد و از 3 در هر مایل شما حتی می توانید ناتوان در نظر گرفته شوید. این بدان معناست که شما آنقدر مست بودید که اشتباه کاری را که انجام دادید مشاهده نکردید. از آنجایی که شما در زمان رانندگی در حالت مستی عاقل نبودید، مجازات را می توان طبق § 21 StGB کاهش داد.

مجازات طبق § 24 StVG: یکی دیگر از تخلفات اداری