مایکروسافت اکنون یکی از بزرگترین رازهای پلی استیشن را می داند

مایکروسافت و سونی به مبارزه خود ادامه می دهند آینده اکتیویژن بلیزارد. در حالی که سازنده ایکس‌باکس می‌خواهد بازی‌هایی مانند Call of Duty و Diablo را در اختیار بگیرد، رقبای پلی‌استیشن تمام تلاش خود را برای جلوگیری از آن انجام می‌دهند.

مایکروسافت تمام تلاش خود را می کند تا اکتیویژن بلیزارد را روی صحنه بیاورد. از سوی دیگر سونی در تلاش است تا با هر وسیله ای که لازم باشد، این معامله را خنثی کند. با این حال، اکنون یک قاضی حکم داده است که سازنده پلی استیشن باید یک راز بزرگ را به مایکروسافت بگوید.

پلی استیشن 5

اختلاف بر سر اکتیویژن بلیزارد: قاضی به سونی سیلی می زند

در زمینه اختلافات جاری، این اعداد باید پس از آن نیز برای ما آشکار شود. سپس ما در نهایت می دانیم که سونی چقدر مایل است تا گیمرهای ایکس باکس را در بازی های جدید از دست بدهند. البته پیش نیاز این است که مایکروسافت علاقه ای به کندن اجساد سونی داشته باشد.

طبق گزارش FTC، «ماهیت و دامنه قراردادهای مجوز محتوای سونی به موارد مطرح شده در شکایت مرتبط است. قراردادهای انحصاری بین توسعه دهندگان کنسول بازی های ویدیویی و توسعه دهندگان و ناشران بازی های ویدیویی» (منبع: FTC).

بزرگترین معامله در تاریخ بازی های ویدیویی برای شما توضیح داده شده است:

سونی برای تضعیف ایکس باکس هزینه می کند

به زبان انگلیسی ساده، این بدان معناست که مایکروسافت اکنون می تواند بفهمد سونی چقدر است برای بازی های انحصاری پلی استیشن پرداخت می شود. به همین ترتیب، ناشر باید آنچه را که به توسعه دهندگان ارائه می دهد در ازای این که بازی ها در Xbox Game Pass قرار نگیرند را فاش کند. اطلاعات محدود به همه معاملاتی است که از ژانویه 2019 به لطف برد جزئی سونی انجام شده است.

با این حال، یک قاضی از سازمان رقابت آمریکا FTC اکنون برخی از اعتراضات سونی را رد کرده است. این به مایکروسافت اجازه می دهد تا به برخی از اسناد مهم سازنده پلی استیشن دسترسی داشته باشد ترجیح می داد آن را پنهان نگه دارد. اطلاعات در مورد بزرگترین قدرت پلی استیشن در اینجا به خصوص جالب است: بازی های انحصاری.

بازی های انحصاری مدت زیادی است که برای سونی ساخته شده اند یک نقطه دردناک. اخیراً، ناشر حتی تهدید کرده است که اگر CoD دیگر در پلی استیشن ظاهر نشود، بازی هایی مانند The Last of Us و God of War ممکن است در خطر باشند.



منبع