مایکروسافت اعتراف شرم آور می کند

برخی از دستگاه‌ها با ویندوز 10 و ویندوز 11، نسخه 21H2 سازگار نیستند یک ارتقای نادرست به ویندوز 11 ارائه کرد. این دستگاه‌های فاقد شرایط حداقل شرایط لازم برای اجرای ویندوز 11 را ندارند. دستگاه‌هایی که این مشکل را دارند نمی تواند فرآیند نصب ارتقا را تکمیل کند

مجوز:نسخه کامل

ویندوز 11 برای همه ارتقا می یابد؟ خطا باعث سردرگمی کاربران می شود

آیا هنوز به این فکر می کنید که آیا می خواهید از ویندوز 10 به ویندوز 11 تغییر دهید؟ ما یک مرور کلی از مزایا و معایب هر دو سیستم عامل برای شما داریم:

دقیقاً چگونه، ما در ویدیو به شما نشان می دهیم:

ویندوز 11 را از آمازون بخرید
کاربران ویندوز 10 با سخت افزار قدیمی تر باید از سیستم عامل خود شگفت زده تر می شدند با این حال چند روز پیش یک ارتقا به ویندوز 11 ارائه داد. با این حال، هرکسی که دعوت به‌روزرسانی را می‌پذیرفت، مدت کوتاهی بعد دوباره مورد انتقاد قرار گرفت: زیرا نصب سیستم عامل جدید به سادگی انجام نشد. از این گذشته ، حداقل الزامات هنوز برآورده نشده است.

نسخه:بتا

دقیقا چه خبر بود؟ مایکروسافت در یک ورودی کوتاه وبلاگ، این خطای شرم آور را تایید می کند:

اگر می خواهید ویندوز 11 را به طور معمول بر روی سیستم خود نصب کنید، باید برخی از الزامات جدید را برآورده کنید – مایکروسافت از همان ابتدا این موضوع را برای کاربران روشن کرد. اما اکنون برای مدت کوتاهی خطایی رخ داد که سیستم‌های ناسازگار را نیز به ارتقای ویندوز دعوت کرد، اما سپس کاربران را ناامید کرد.