ترفند ویژه: صفحه نمایش را می توان در کمترین زمان چرخاند. به خوبی شناخته شده است که بازی های رایانه شخصی و کنسول برای بازی عمودی طراحی نشده اند. اینجاست که فناوری یکپارچه مانیتور وارد عمل می شود. به لطف چند نمای یکپارچه، مانیتور را می توان به سه عمودی و حتی چهار به صورت افقی تقسیم کرد. علاوه بر بازی، اکنون روی همان مانیتور فضایی برای ویدیوها، پادکست ها، لیست پخش Spotify یا هر چیز دیگری که دوست دارید در کنار بازی اجرا شود، وجود دارد. در ویدیوی ما می‌توانید دریابید که چقدر خوب می‌توان آن را کنترل کرد، آیا اندازه آن را گم نمی‌کنید و آیا همه اینها فقط یک حقه است – حتی اگر دیدن آن خوب باشد.

به دنبال یک مانیتور بازی کوچکتر هستید؟ ما بهترین ها را برای شما خلاصه کرده ایم:

Samsung Odyssey Ark: قیمت گذاری و در دسترس بودن

Samsung Odyssey Ark را در سامسونگ تماشا کنید
Odyssey Ark یک چشم نواز واقعی است: با مورب صفحه نمایش 55 اینچی، Odyssey Ark باید به طور قابل توجهی بزرگتر از آن چیزی باشد که حتی جاه طلب ترین گیمرها باید روی میز خود داشته باشند. چرا گیمرها؟ سامسونگ با رزولوشن 4K، نرخ تازه سازی تا 165 هرتز و زمان پاسخگویی یک میلی ثانیه، این مانیتور را در درجه اول برای کسانی قرار می دهد که به حرکات سریع توجه ویژه ای دارند. نرخ فریم نیز ثابت نیست: FreeSync AMD پشتیبانی می شود، که باید تأخیر کم را تضمین کند. صفحه نمایش دارای یک پنل VA است که با فناوری میکرو LED کاملاً یکنواخت روشن می شود.

ویرایشگر GIGA فرانک در غرفه IFA سامسونگ در مقابل Odyssey Ark نشسته است.  محتوای مانیتور بزرگ به سه قسمت تقسیم می شود: YouTube در بالا، یک پنجره مرورگر در وسط، و Fortnite در زیر.  فرانک از Fortnite متنفر است، اما به عنوان یک حرفه ای اجازه نمی دهد آن را نشان دهد.
صفحه نمایش بزرگ با چند نمایش: محتوای چندگانه را می توان به طور مستقل در Odyssey Ark نمایش داد. (منبع تصویر: GIGA)
همانطور که انتظار می رفت، مانیتور به هیچ وجه مقرون به صرفه نیست: در زمان نگارش این مقاله، مانیتور برای پیش خرید با قیمت 2999 یورو در دسترس است، گفته می شود RRP معمولی 3451.12 یورو است. ارسال باید طی چند روز آینده آغاز شود.