با این حال، یک خودروی جدید نیز ممکن است به دلایل دیگر جذابیت کمتری داشته باشد: «بازار بیشتر و بیشتر با آن می جنگد شک و تردید مصرف کنندگان، نیکلاس هاوپت، رئیس MiiOS میگوید که با عدم اطمینان اقتصادی تشدید میشوند. این همچنین در این واقعیت منعکس می شود که 53 درصد عموماً تمایل دارند کمتر با ماشین رانندگی کنند.
توسعه دهنده: Stroer Media Brands GmbH
فرقی نمی کند ماشین نو باشد یا دست دوم. علاوه بر این، 25 درصد دیگر مطمئن نیستند که آیا سال آینده مجموعه جدیدی از چرخ ها را خریداری خواهند کرد یا خیر. فقط 19 درصد می گویند خرید محتمل است، شرکت تحقیقات بازار MiiOS بر اساس یک نظرسنجی (منبع: Autobild) تعیین کرد.