مارول یک راز بزرگ را از قبل فاش می کند

به همین دلیل است که “راکت” به آن گفته می شود:

در صحنه احساسی، راکت به معنای واقعی کلمه روی زمین است. با دوستان حیوان خود در قفس گیر کرده است. او و زندانیان سخنگو کار آزمایش های “بالا تکاملی” است (با بازی Chukwudi Iwuji).

GIGA توصیه می کند

محبوب در بین خوانندگان GIGA

وای، فقط وای: این یک صحنه به تنهایی اشک مرا در می آورد. من معتقدم و امیدوارم که جیمز گان کارگردان/نویسنده بهترین فیلم مارول سال را با Guardians of the Galaxy Vol. حتی ویژه تعطیلات الهام بخش من بود. یک هدیه جدایی شایسته به جامعه مارول قبل از رفتن به دنیای DC به عنوان مسئول اصلی.

این آخرین سواری «نگهبانان کهکشان» خواهد بود که ما آنها را می شناسیم. اما قبل از اینکه فیلم واقعاً در سینما پخش شود، مارول از قبل یک راز بزرگ را فاش می کند و صحنه ای کوتاه اما بسیار روشنگر از فیلم را منتشر می کند.

Guardians of the Galaxy - تریلر، حقایق و اخبار

«آزمایش‌های» او نام واقعی ندارند، بلکه کدهای غیرشخصی متشکل از اعداد و حروف دارند. اما هیچ محدودیتی برای تخیل وجود ندارد و بنابراین آنها خیال پردازی می کنند و نام های واقعی خود را برای خود می گذارند – Lylla، Teefs و Floor. و یک راکون سخنگو وجود دارد که آرزو دارد روزی ماشین های پرنده ای بسازد که او و دوستانش بتوانند از آنها برای فرار به آسمان زیبا استفاده کنند – موشک متولد می شود.

به گریه افتاد

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع بنابراین اکنون می دانیم که Rocket چگونه نام خود را گرفته است. به خودش داد به نشانه رویای آینده ای بهتر. چقدر شاعرانه و دلنشین

Sven Kaulfuss
Sven Kaulfuss، متخصص GIGA برای همه چیز از اپل: iPhone، iPad، Apple Watch، MacBook، iOS.

Guardians of the Galaxy Vol. 3: Rocket نام خود را گرفت

در 3 اردیبهشت آغاز می شود “نگهبانان کهکشان جلد 3” در سینمای این کشور آخرین فیلم مارول در اولین نمایش خود در دیزنی لند پاریس، مخاطبان منتخب را شگفت زده کرد. هیچ فیلمی از MCU از زمان «انتقام‌جویان: پایان بازی» تا این حد احساسی و تکان‌دهنده نبوده است.

Guardians of the Galaxy جلد 3: کلیپ نشان می دهد که Rocket چگونه نام خود را پیدا کرده است

ما اولین طعم آن را با یک کلیپ فیلم کوتاهی که مارول قبل از شروع فیلم واقعی منتشر خواهد کرد، می‌فهمیم. اما صحنه کوتاهی از “نگهبانان کهکشان جلد 3” بسیار بیشتر از یک گزیده گذرا است، زیرا به ما می گوید که چگونه “راکت” در نهایت نام خود را به دست آورد. اگر نمی خواهید غافلگیری را خراب کنید، بهتر است بیشتر از این نخوانید یا کلیپ زیر را تماشا نکنید – به شما هشدار داده شده است.