مارول هرگز اینقدر بی رحم نبوده است



اگر نظرات اول را باور دارید، هنگام تماشای Guardians of the Galaxy 3، حتماً باید دستمال کاغذی همراه خود به سینما ببرید. اولین گزارش در مطبوعات تجاری سرخوشانه است.

Guardians of the Galaxy 3: “تاریک تر و با کمی ترس”

هفته آینده، مارول با فیلم پرفروشی که بسیاری از طرفداران منتظر آن بودند، به سینماها بازمی گردد: Guardians of the Galaxy 3 به داستان گروه فضایی پایان می دهد، اما این تنها دلیلی نیست که طرفداران باید دستمال کاغذی آماده داشته باشند. اولین منتقدان قبلاً توانسته اند خود را در فیلم غوطه ور کنند و نه تنها مشتاق، بلکه شگفت زده شده اند – گفته می شود که فیلم تاریک تر و مهمتر از همه غم انگیزتر از حد انتظار است.

به عنوان مثال، منتقد اسپانیایی خسوس آگودو، گزارش می دهد که Guardians of the Galaxy 3 او را کاملا شگفت زده کرد:

“من قبلاً ایده ای از #GuardiansoftheGalaxy3 داشتم و جیمز گان واقعاً من را بسیار شگفت زده کرد. فیلم تاریک‌تر است و حتی حسی از ترس دارد، اما او همچنین واقعا بامزه است و شخصیت زیادی دارد. موشک و سحابی با خداحافظی بسیار آبرومندانه از یکدیگر پیشی می گیرند.» (منبع: توییتر)

همینطور یان سندول از مجله فیلم بریتانیایی Digital Spy پر از ستایش:

“نگهبانان کهکشان 3 پایان درخشان یک سه گانه درخشان است. فیلم بسیار خنده دار، احساسی است و هرکس اوج خود را می گیرد. Will Poulter’s Warlock افزودنی عالی است، با این حال تمرکز به درستی روی ارائه یک پایان رضایت بخش به Guardians است. دلم برایش تنگ خواهد شد.» (منبع: توییتر)

والنتینا موریلو روزنامه نگار اسپانیایی حتی Guardians of the Galaxy 3 را با Marvel’s Avengers: Endgame مقایسه می کند:

“این یک خداحافظی عالی و فوق العاده با شخصیت ها و حماسه است. بهترین فیلم مارول از زمان پایان بازی (در 3 فیلم برتر MCU قرار دارد).» (منبع: توییتر)

تریلر Guardians of the Galaxy 3 را ببینید:

Guardians of the Galaxy جلد 3 | تریلر آلمانی

Guardians of the Galaxy 3 بخشی از فاز 5 مارول است و پایان سری Guardians است. نه تنها راکت در فیلم با خطر جانی مواجه می‌شود، بلکه شرورهای جدید نیز در کانون توجه قرار می‌گیرند: تکامل بالا، که آزمایش‌های ژنتیکی او نیز مسئول اسکارلت ویچ بود، و آدام وارلاک. Guardians of the Galaxy 3 در تاریخ 3 می 2023 در سینماهای آلمان اکران خواهد شد (و بله، شما می توانید از قبل بلیط را پیش خرید کنید).





منبع