مارول در حال پرتاب است و طرفداران نینتندو رنج می برند


اگرچه برند مارول کشش غول‌پیکری دارد، اما هر محصولی به‌طور خودکار به موفقیت جهانی تبدیل نمی‌شود. برای مثال، در مورد خورشید نیمه شب مارول، موفقیت محدود است. این در حال حاضر عواقب جدی برای نسخه نینتندو سوییچ بازی استراتژیک دارد.

موفقیت از دست رفته نسخه سوئیچ را می کشد

اگرچه Marvel’s Midnight Suns در 1 دسامبر 2022 منتشر شد، کاربران کنسول های نسل آخر تنها اکنون می توانند از بازی استراتژیک ابرقهرمانی لذت ببرند. Marvel’s Midnight Suns در تاریخ 11 می 2023 برای پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان منتشر خواهد شد. نسخه برای از سوی دیگر، نینتندو سوییچ به طرز شگفت انگیزی لغو شد. ناشر 2K Games این را از طریق وب سایت خود در یک بیانیه مطبوعاتی اعلام کرد.

تریلر رسمی فیلم Marvel’s Midnight Suns:

دلیل خاصی برای این تصمیم ارائه نشده است، اما باید باشد عدم موفقیت بازی مقصر پرش کاربران سوییچ در این ماه به Spider-Man، Iron-Man و Dr. عجیب باید بدون.

در حال حاضر در آغاز ژانویه 2023 بازی به شدت کاهش یافت – پس فقط یک ماه پس از انتشار. نشانه خوبی برای یک بازی به این بزرگی نیست. شما می توانید اخبار ما را در اینجا بیابید:

بازی Marvel را در فروش دریافت کنید

نه تنها آخرین نسل از Marvel’s Midnight Suns در 11 می منتشر خواهد شد، بلکه DLC نهایی Blood Storm، که قهرمان طوفان را به عنوان یک شخصیت قابل بازی ادغام می کند. علاوه بر این، طرفداران می توانند مشتاقانه منتظر سه ماموریت داستانی جدید و سایر موارد آرایشی باشند.

حتی اگر بازی هیچ موفقیت مالی نداشت، حداقل مطبوعات متخصص کاملاً از بازی استراتژیک استقبال کردند و آن را بخشیدند. به طور متوسط ​​83 درصد برای نسخه PC در متاکریتیک در Steam، این بازی در بین کاربران عملکرد مشابهی دارد:

خورشید نیمه شب مارول

خورشید نیمه شب مارول

بازی های Firaxis

ضمناً طرفداران پلی استیشن در حال حاضر می توانند نسخه Digital+ را دانلود کنند برای 39.99 یورو – به جای 79.99 یورو معمولی. از طرف دیگر، مشتریان PS Plus Premium نیز می‌توانند بازی را از سازندگان XCOM به مدت دو ساعت رایگان آزمایش کنند.

Marvel’s Midnight Sun را در فروشگاه پلی استیشن تماشا کنید

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع