لیگ قهرمانان این هفته در تلویزیون و پخش زنده: چه کسی چه چیزی را نشان می دهد؟

از سال گذشته، طرفداران فوتبال باید با دقت بیشتری فکر کنند که بازی‌های لیگ قهرمانان از کجا می‌آیند، بالاخره دو سرویس Dazn و Amazon Prime حق پخش را دارند. بازی امروز دورتموند را می توانید با اشتراک دازن ببینید. دازن یک ماه آزمایشی ارائه نمی دهد، بنابراین اگر امروز سرویس را رزرو کنید باید از روز اول هزینه را پرداخت کنید. بلیت روزانه هم وجود ندارد. شما همچنین می توانید تمام بازی های دیگر را در Dazn مشاهده کنید.

لیگ قهرمانان این هفته: BVB – FC Sevilla تماشای زنده – کجا و چه زمانی؟

دزن در فصل جاری 121 بازی را به صورت زنده پخش خواهد کرد و به این ترتیب بخش بزرگی از 137 بازی را به صورت کامل نمایش می دهد. آمازون حقوق 16 بازی باقی مانده را در اختیار دارد و در هر روز یک بازی را نشان می دهد. شما حق اولین دسترسی را دارید، بنابراین می توانید از ارسال های به خصوص هیجان انگیز محافظت کنید.

shutterstock_151943987
منبع تصویر: photokup، Ververidis Vasilis / Shutterstock.com

روز مسابقه بعدی در هفته آینده در 11 و 12 اکتبر خواهد بود. سپس آمازون پرایم بازی برگشت بین بوروسیا دورتموند و اف سی سویا را نشان خواهد داد.

فوتبال امروز: پخش زنده لیگ قهرمانان در این کانال ها

آمازون حقوق پخش یک بازی در روز را در فصل گذشته تضمین کرد. هر سه‌شنبه عصر یک بازی با حضور آلمان در پرایم نمایش داده می‌شود. آمازون حقوق بازی سه شنبه را به طور انحصاری در اختیار دارد. بازی فرانکفورت مقابل تاتنهام دیروز در آنجا به نمایش درآمد. سایر بازی های امروز به صورت زنده و کامل از دازن پخش خواهد شد.

  • آمازون در این هفته چه چیزی را نشان می دهد؟ می توانید بازی بوروسیا دورتموند و اف سی سویا را از ساعت 21:00 عصر سه شنبه در آمازون پرایم تماشا کنید.
  • شما می توانید تمام بازی های آلمانی را در رویداد WDR به صورت رایگان و قانونی در رادیو آنلاین گوش دهید.
  • خلاصه ها چند ساعت پس از سوت پایان در کانال های یوتیوب Dazn و Amazon Prime در دسترس خواهند بود. همچنین می‌توان تمام نکات برجسته را بدون اشتراک مشاهده کرد.

بازی های با حضور آلمان در روز سوم لیگ قهرمانان اروپا را اینگونه می بینید:

  • سه شنبه، 4 اکتبر 2022، ساعت 21:00: اینتراخت فرانکفورت – تاتنهام هاتسپور
  • سه شنبه، 11 اکتبر 2022، ساعت 21:00: بوروسیا دورتموند – سویا اف سی
  • سه شنبه، 25 اکتبر 2022، ساعت 21:00: بوروسیا دورتموند – منچسترسیتی
  • سه شنبه، 1 نوامبر 2022، ساعت 21:00: اف سی بایرن مونیخ – اینترمیلان

آمازون 16 بازی را به صورت زنده و انحصاری در روز سه شنبه نمایش می دهد. پس از بازی امروز بایرن، نکات مهم را نیز می‌توان منحصراً از طریق آمازون مشاهده کرد. تاریخ های بازی های آمازون در مرحله گروهی فصل 2022/23 به شرح زیر است:

  • بوروسیا دورتموند – کپنهاگ (6 سپتامبر 2022 ساعت 6:45 بعد از ظهر)
  • بایرن مونیخ و بارسلونا (13 سپتامبر 2022 ساعت 9:00 شب)
  • آینتراخت فرانکفورت – تاتنهام هاتسپور (4 اکتبر 2022 ساعت 9:00 بعد از ظهر)
  • بوروسیا دورتموند – سویا اف سی (11 اکتبر 2022 ساعت 9:00 شب)
  • بروسیا دورتموند – منچسترسیتی (25 اکتبر 2022 ساعت 9:00 شب)
  • بایرن مونیخ – اینترمیلان (1 نوامبر 2022 ساعت 9:00 شب)
زبان ها:آلمانی

Amazon Prime را به صورت رایگان امتحان کنید

بازی های امروز و فردا لیگ قهرمانان اروپا (4 و 5 اکتبر):

پس از اینکه آمازون هفته گذشته فرانکفورت را نشان داد، بازی BVB این هفته ادامه دارد. بازی برگشت بین بوروسیا دورتموند و اف سی سویا عصر سه شنبه به طور انحصاری در آمازون پرایم در دسترس خواهد بود. تمام بازی های دیگر توسط Dazn نمایش داده می شود.

این فصل، اف سی بایرن مونیخ، بوروسیا دورتموند، بایر لورکوزن، آینتراخت فرانکفورت و آر بی لایپزیگ همگی به دنبال مهم ترین جام در فوتبال باشگاهی اروپا برای آلمان هستند. دازن و آمازون پرایم پخش بازی های لیگ قهرمانان امسال را تقسیم خواهند کرد. برای اولین بار پس از سال ها، از فصل گذشته تصاویری از کلاس برتر در تلویزیون آزاد پخش شد. ZDF بسته حقوقی کوچک را برای نکات برجسته تضمین کرده است. می توانید چهارشنبه هر هفته از ساعت 11 شب به استودیوی ورزشی ZDF متصل شوید و از تمام گل های لیونل مسی و ارلینگ هالند به صورت رایگان لذت ببرید. علاوه بر این، بالاخره فینال فصل جاری لیگ قهرمانان اروپا دوباره به صورت زنده از تلویزیون رایگان پخش خواهد شد.

با این حال، پخش آنلاین رادیویی در Amazon Prime در این فصل لغو خواهد شد. شما می توانید به طور منظم در “رویداد WDR” تنظیم شده و به بازی های با مشارکت آلمانی به صورت رایگان گوش دهید.

لیگ قهرمانان در تلویزیون: هزینه ها

می توانید بازی های لیگ قهرمانان را در Amazon Prime در مرورگر روشن کنید. سیگنال را می توان از طریق کابل HDMI نیز به تلویزیون منتقل کرد. همچنین می توانید از برنامه Prime Video در دستگاه مورد نظر خود استفاده کنید. این برنامه برای گوشی‌های هوشمند و تبلت‌های اندروید، آیفون، آی‌پد، Fire TV Stick و بسیاری از دستگاه‌های تلویزیون هوشمند و غیره در دسترس است. اشتراک قابل پرداخت است، اما در 30 روز اول پس از ثبت نام، می توانید از تمام محتوای Amazon Prime به صورت رایگان و بدون محدودیت استفاده کنید. هزینه ها در حال حاضر 7.99 یورو در ماه یا 69.90 یورو برای اشتراک سالانه است. در 15 سپتامبر، آمازون قیمت ها را افزایش داد. از آن زمان، هزینه ماهانه 8.99 یورو و هزینه های سالانه 89.90 یورو بوده است.

همه بازی‌های لیگ قهرمانان را که امروز و فردا پخش می‌شوند تماشا کنید

در هفته دوم مهرماه، نیم فصل دوم مرحله گروهی فصل 2022/23 لیگ قهرمانان اروپا آغاز می شود. در روز چهارم، بسیاری از هواداران دوباره از خود می پرسند که امروز چه کسی باشگاه مورد علاقه خود را به صورت زنده نمایش می دهد. کجا می توانید بازی های بایرن مونیخ، BVB، فرانکفورت و شرکت را در روزهای سه شنبه و چهارشنبه تماشا کنید؟ Amazon Prime و Dazn چه چیزهایی را نشان می دهند؟