لیکر خبر خوبی برای طرفداران دارد


مدتی است که طرفداران از بازی Assassin’s Creed: Mirage که برای بسیاری زنگ خطر به صدا درآمده است، چیزی نشنیده اند. یک افشاگر معروف اکنون بزرگترین ترس ها را آرام کرده و پنجره انتشار را فاش کرده است.

قاتلان عقیده

یوبی‌سافت با بازی Assassin’s Creed: Mirage می‌خواهد به ریشه‌های سری بازگردد و یک تجربه کلاسیک دوره مخفی کاری را در مقیاس کوچک‌تر ارائه دهد. با این حال، از آخرین تریلر، در مورد ماجراجویی آینده ساکت شده است. حالا یک افشاگر همه چیز را روشن می کند و به طرفداران این قول را می دهد آنها فقط چند ماه دیگر این بازی را انجام خواهند داد می توان.

Assassin’s Creed: Mirage قرار است در ماه اکتبر منتشر شود

در اوایل آوریل 2023، شایعاتی منتشر شد مبنی بر اینکه Assassin’s Creed: Mirage ممکن است به تعویق بیفتد و تا سال 2024 منتشر نشود. دیتامینر j0nathan که در گذشته حق با چندین افشای اطلاعات مربوط به سری Assassin’s Creed بود، اکنون اطلاعات جدید در مورد تاریخ انتشار AC: Mirage اعلام کرد. او در یک ویدیو توضیح می دهد که تاریخ به صورت داخلی در یوبی سافت برای ۱۲ اکتبر ۲۰۲۳ تعیین شده است. (منبع: VGC)

تریلر بازی Assassin’s Creed: Mirage را دوباره اینجا ببینید:

به گفته j0nathan ممکن است این تاریخ چند هفته به عقب بیفتد، اما طبق اطلاعات او، ورودی بعدی در فرنچایز Assassin’s Creed نباید دیرتر از نوامبر ظاهر شود. به تعویق افتادن آن می تواند به برنامه انتشار سایر ناشران بستگی داشته باشد.

یوبی سافت کار روی Assassin’s Creed را افزایش می دهد

بر کسی پوشیده نیست که Assassin’s Creed یکی از قوی‌ترین بازی‌های ناشر Ubisoft است – علاوه بر Mirage، 9 بازی Assassin دیگر نیز در دست ساخت هستند. به منظور ادامه پیشروی همه این پروژه ها، یوبی سافت اکنون توسعه دهندگان بیشتری را به این فرنچایز اختصاص می دهد. طبق آخرین گزارش مالی یوبی سافت، در حال حاضر حدود 2000 کارمند بر روی این سری کار می کنند و این تعداد چشمگیر قرار است طی چند سال آینده 40 درصد افزایش یابد. Assassin’s Creed: Mirage باید اولین قطره از موج عظیمی از بازی های جدید سری ماجراجویی امسال باشد. (منبع: Gamesradar)

در گالری عکس ما به شما نشان می دهیم که برای بازی در سری Assassin’s Creed چه مدت باید قمار کنید:

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع