لیدل به زودی ترموستات های رادیاتور را با قیمت مناسب به فروش می رساند

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع

اگر می خواهید خانه خود را به آن مجهز کنید، باید برای هر رادیاتور یک ترموستات رادیاتور بخرید. این به سادگی بر روی شیر گرمایش پیچ می شود. آداپتورهای مناسب برای رایج ترین مدل ها همیشه گنجانده شده است. سپس باتری ها را داخل و می تواند چهار دوره گرمایش و صرفه جویی در روز را تنظیم کند. به عنوان مثال صبح قبل از بیدار شدن از خواب تا اتاق های لازم گرم باشد. به محض رفتن به محل کار، تمام ترموستات ها خاموش می شوند. وقتی به خانه می آیید، اتاق های لازم دوباره گرم می شود. حتی یک تشخیص باز بودن پنجره نیز وجود دارد تا در صورت کاهش دما، ترموستات رادیاتور بسته شود. برای تهویه هوا مناسب است تا انرژی را هدر ندهد.

اگر می‌خواهید در هزینه‌های گرمایش صرفه‌جویی کنید و بدون نیاز به صرف هزینه زیاد، آن را به صورت خودکار انجام دهید، می‌توانید ترموستات‌های قابل برنامه‌ریزی رادیاتور بخرید. اینها در حال حاضر معمولاً بیش از 20 یورو برای هر قطعه قیمت دارند (به آمازون نگاه کنید). در Kaufland می توانید چنین ترموستات رادیاتوری را از 13 اکتبر 2022 تنها با 9.99 یورو تهیه کنید. این پیشنهاد فقط به صورت محلی در بازارها معتبر است. اگر چیزی در آنجا به دست نیاوردید، می توانید او در Lidl با همان قیمت 9.99 یورو (به Lidl نگاه کنید). اینها فقط در شعب محلی موجود است. آنها به صورت آنلاین فروخته می شوند، اما می توانند در شروع پیشنهاد دوباره پر شوند.

قبل از اینکه ترموستات های هوشمند رادیاتوری داشته باشم که اتصال اپلیکیشن هم دارند، ترموستات های دیجیتال رادیاتور داشتم. اگر آنها را به درستی تنظیم کنید، بسیار خوب کار می کنند. اما این نیز آسان نیست و شما باید تمام برنامه روزانه خود را بدانید. شخصاً، پس از آن پول بیشتری سرمایه‌گذاری کردم و ترموستات‌های هوشمند رادیاتور گرفتم، جایی که می‌توانم به سرعت تغییراتی را از تلفن همراهم ایجاد کنم (به آمازون نگاه کنید). از آنجایی که این ها سال ها استفاده می شوند، در هر صورت ارزش آن را دارد. اگر نمی خواهید پول زیادی خرج کنید، ترموستات های دیجیتال رادیاتور نیز انتخاب خوبی برای صرفه جویی در هزینه های گرمایشی هستند.

در Lidl به زودی می توانید ترموستات های دیجیتال رادیاتور را بسیار ارزان تر خریداری کنید. کافلند از 13 اکتبر آنها را در اختیار داشت. از 20 اکتبر می توانید به Lidl دسترسی داشته باشید. اگر از ترموستات های رادیاتور استفاده بهینه کنید، می توانید تا 30 درصد در هزینه های گرمایش صرفه جویی کنید.

ترموستات دیجیتال رادیاتور 9.99 یورو

شما می توانید مصرف برق خود را با یک نیروگاه بالکن کاهش دهید:

ترموستات های دیجیتال رادیاتور برای چه چیزی خوب هستند؟