“لنگ” در چت و وب به چه معناست؟

گاهی اوقات این اصطلاح به اشتباه “لعیم” نیز نوشته می شود. از زبان اینترنت، این اصطلاح در زبان جوانان «در خیابان» نیز جا افتاده است. این “لنگ” به چه معناست؟

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع

اگر چیزی که نوشته اید یا عملی به عنوان “لنگ” توصیف شود، طرف مقابل شما آن را خیلی هیجان انگیز نخواهد یافت. این اصطلاح معمولاً به صورت تحقیر آمیز به کار می رود. اگر کسی می گفت که فصل گذشته بوندسلیگا “لنگ” بود، بازی ها و نتایج خسته کننده تلقی می شد. اگر آهنگی لنگ باشد، شنونده حوصله اش سر می رود. “لنگ” را می توان برای توصیف تقریباً هر چیزی استفاده کرد. بنابراین می توانید از آن برای اشیا و همچنین برای افراد یا اقدامات استفاده کنید.

می توانید بسیاری از اختصارات چت دیگر و معنای آنها را در این ویدیو بیابید:

“لنگ” و “لنگ اردک” چیست؟

مانند بسیاری از اصطلاحات در زبان شبکه، “لنگ” نیز از انگلیسی آمده است.

GIGA توصیه می کند

مقالات جالب تر

این اصطلاح در ورزش نیز استفاده می شود. مثلاً در فوتبال به مربی ای گفته می شود که قبل از پایان فصل اعلام کرده است که جدا می شود. بازیکنان با علم به اینکه فصل آینده زیر نظر مربی متفاوتی بازی خواهند کرد، می توانند بدون اینکه مربی فضای زیادی برای عمل داشته باشد، عملکرد خود را کاهش دهند.

این کلمه در سال 2011 به عنوان کلمه سال جوانان در فهرست نهایی قرار گرفت. سایر اصطلاحات منشاء انگلیسی که عمدتاً در وب استفاده می شود:

می توانید نمونه هایی از استفاده از “لنگ” را در توییتر بیابید، از جمله:

اگر از طریق بخش‌های چت و نظرات در وب‌سایت‌ها مطالعه کنید، مکرراً با اصطلاحاتی مواجه می‌شوید که به ندرت در زبان روزمره ظاهر می‌شوند. یکی از این تعابیر «لنگ» است. معنی آن چیست؟

فرهنگ خالص
ترجمه شده به آلمانی، “لنگ” به معنای چیزی شبیه به این است “لنگ”، “ضعیف” یا “حوصله سر بر”.

لنگ: معنی اصطلاح عامیانه

در موقعیت‌های خاص هم می‌خوانید و درباره «اردک لنگ» می‌شنوید. این اصطلاح بیشتر در سیاست استفاده می شود. “اردک لنگ” برای توصیف سیاستمدارانی استفاده می شود که هنوز در مقام هستند اما قبلاً در انتخابات شکست خورده اند و بنابراین دیگر قادر به اجرای تصمیمات سیاسی نیستند.