بازی های جهان باز هنوز هم بسیار مرسوم هستند. با این حال، هر بازی با دنیای بازی بزرگ به طور خودکار تبدیل به یک موفقیت بزرگ مانند Assassin’s Creed یا Far Cry نمی شود. یوبی سافت که سه سال پیش با کلون Zelda خودش شکست خورد، این را هم می داند.

Immortals: Fenyx Rising

Immortals Fenyx Rising یک بازی دست کم گرفته شده است

به ندرت هیچ توسعه‌دهنده‌ای به اندازه یوبی‌سافت در ژانر بازی‌های جهان باز احساس راحتی می‌کند. با Assassin’s Creed، Far Cry و The Division، سازنده در چندین موقعیت به موفقیت بزرگی دست یافت. تنها یک بازی جهان باز جاه طلبانه موفقیت مورد انتظار را به ارمغان نیاورد: Immortals Fenyx Rising.

Immortals Fenyx Rising - نسخه استاندارد - [PlayStation 5]

Immortals Fenyx Rising – نسخه استاندارد – [PlayStation 5]

ممکن است قیمت در حال حاضر بالاتر باشد. قیمت از 2023/05/22 16:46

اکشن ماجراجویی در دسامبر 2020 منتشر شد و اساساً بود پاسخ یوبی سافت به سوئیچ که بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild را دریافت کرد. همانطور که در الگوی بزرگ، دنیای بازی گسترده ای را کشف می کنید، بر سیاه چال های مختلف غلبه می کنید و با انواع هیولاها مبارزه می کنید.

این مفهوم با استقبال خوبی روبرو شد و توسط مطبوعات تجاری با میانگین 79 درصد رتبه بندی شده است (به متاکریتیک مراجعه کنید). با این حال، فریب بسیاری از نظرات بد کاربران در Steam را نخورید. بالاتر از همه، پورت بدبختانه آنجا مورد انتقاد قرار می گیرد، نه خود بازی.

Immortals Fenyx Rising

Immortals Fenyx Rising

یوبی سافت

کاربران Reddit دنباله ای می خواهند

با این حال، Immortals Fenyx Rising از موفقیت تجاری بزرگ محروم شد. به همین دلیل است که بازی به آرامی اما مطمئناً در حال فراموشی است. به همین دلیل، یکی از کاربران Reddit موضوعی را به این بازی اختصاص داد که با استقبال شگفت انگیزی روبرو شد. آرزویش: دنباله.

مشکل واقعی توسط خود سازنده تاپیک نامگذاری شده است: Assassin’s Creed. یوبی سافت سخت روی آن کار می کند برای ساختن جهان خود از حماسه Assassin. بر این اساس حداقل 10 بازی جدید Assassin’s Creed باید در چند سال آینده ظاهر شوند. احتمالاً جایی برای Immortals Fenyx Rising باقی نمانده است.

به هر حال، اگر می‌خواهید با Immortals Fenyx Rising آشنا شوید، می‌توانید این کار را برای مثال از طریق PlayStation Plus Extra انجام دهید. در آنجا بازی جهان باز به طور مرتب در برنامه است:

Immortals Fenyx Rising را در فروشگاه پلی استیشن تماشا کنید!

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.