قیمت گوشی های جدید شیائومی در آلمان فاش شد

شیائومی برای 26 فوریه 2023 یک رویداد بزرگ را به عنوان بخشی از MWC 2023 اعلام کرد که در آن به احتمال زیاد تلفن های همراه جدید شیائومی 13 و حتی بیشتر برای اروپا ارائه خواهند شد. بعد از آن حداکثر مشخص می شود که قیمت ها واقعا چقدر بالا هستند.

این اطلاعات قبلی را تأیید می کند که براساس آن تلفن های همراه شیائومی 13 در آلمان از 1000 یورو شروع می شود. سامسونگ اینجا هم ارزان تر است. Samsung Galaxy S23 از 949 یورو شروع می شود (آن را در آمازون بررسی کنید). با توجه به اینکه شیائومی با فروش گوشی های خود دست و پنجه نرم می کند، بسیاری انتظار استراتژی متفاوت و قیمت ارزان تری دارند. اما احتمالاً این اتفاق نخواهد افتاد – حداقل هنوز.

شیائومی به زودی از سری جدید گوشی های هوشمند خود برای اروپا با شیائومی 13، 13 پرو و ​​13 لایت رونمایی خواهد کرد. گمانه زنی های زیادی در مورد قیمت یورو از قبل وجود داشت. اکنون یک منبع موثق اطلاعات جدیدی در اختیار دارد، و آن را به شدت تحت تاثیر قرار می دهد. برای بسیاری، Xiaomi 13 Lite یک چراغ امید واقعی بود که می تواند به شدت با Samsung Galaxy A54 رقابت کند. با قیمتی که اکنون ظاهر شده است، این باید دشوار باشد. را گفته می شود که شیائومی 13 لایت 499 یورو قیمت دارد:

شیائومی سیوی 2 معرفی شد

گوشی های جدید شیائومی به زودی عرضه می شوند

Xiaomi Civi 2 باید به Xiaomi 13 Lite در اروپا تبدیل شود:

از طرف دیگر شیائومی 13 معمولی دو برابر گران تر است.خرده فروش آلمانی Cyberport به طور خلاصه این تلفن همراه را با قیمت 999 یورو درج کرده بود:

شیائومی در گذشته به ارائه گوشی های هوشمند خوب و ارزان شهرت داشت. این باعث شد که این شرکت چینی بسیار بزرگ و جایگزین قدرتمندی برای سامسونگ باشد. گوشی ها هنوز خوب هستند، اما قیمت ها اکنون به مناطقی می رسد که شیائومی حتی از سامسونگ گران تر است. و نه تنها در طبقه بالا.

شیائومی

شیائومی: گوشی های جدید بسیار گران هستند

شیائومی حتی مدل Lite را دوباره توسعه نداد. بنابراین این فقط یک Civi 2 است که به یک کپی از جزیره دینامیک که اپل در آیفون 14 پرو (Max) معرفی کرده است مجهز شده است. سامسونگ گلکسی A53 (تست) با قیمت 449 یورو وارد بازار شد. جانشین باید تقریباً در همان محدوده قیمت باشد.

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع