GIGA توصیه می کند
محبوب در بین خوانندگان GIGA
با این حال، او نبرد برای کسب رتبه های برتر در بازار بین المللی خودروهای الکترونیکی را از دست رفته نمی بیند: “این یک نبرد هیجان انگیز خواهد بود”به گفته رئیس Stellantis.
آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.
منبع
خودروهای الکترونیکی بالاخره باید مقرون به صرفه شوند. این خواسته ای است که نه تنها بسیاری از مشتریان آن را امضا می کنند. او از کریستین رینیک رئیس ADAC. این کارشناس خودرو سازندگان آلمانی را به تعیین اولویت های اشتباه متهم می کند. آنها در درجه اول مدل های گران قیمت را می فروشند.
در همین حال، فولکسواگن تا چند سال آینده به ساخت شاسیبلندهای محبوب – و معمولاً گرانقیمت- ادامه خواهد داد. فولکسواگن در حال برنامهریزی سه مدل جدید است. در میان آنها حداقل یکی که، حداقل از نظر اندازه، برای یک قیمت خرید نه چندان بالا مناسب است: یک نسخه SUV از خودروی الکتریکی ارزان قیمت ID.2، به نام ID.2X. با این حال، تردید وجود دارد که آیا این چیزی است که منتقدانی مانند Reinicke تصور می کنند یک خودروی برقی مقرون به صرفه باشد.
به ویژه در بخش خودروهای الکترونیکی، شرکت مستقر در ولفسبورگ حتی سختتر برای بهبود سودآوری خودروها کار خواهد کرد. اساساً فقط دو راه برای انجام این کار وجود دارد: افزایش قیمت یا کاهش هزینه های تولید
“تنها یک راه برای حل مشکل وجود دارد. باید رقابت را بپذیریم»به گفته تاوارس. در غیر این صورت، اروپا در سال های آینده به سرعت عقب می ماند. اگر صنعت و سیاستمداران اروپایی در حال حاضر مسیر درستی را تعیین نکنند، درست خواهد شد در ده سال آینده، اروپا تنها یک مقصد تعطیلات زیبا برای گردشگران چینی و آمریکایی خواهد بود.
نگرانی ای که صداهای صنعت نیز در آن سهیم هستند. مارکوس دوزمان، رئیس آئودی اخیراً به صراحت گفته است: «ما یکی از این موارد را در چین میبینیم نبرد فناوری که هرگز تجربه نکردهام.» و در ادامه: «صنعت خودروی آلمان آنها را دارد قدرت رقبای چینی را دست کم گرفت.» خود آئودی در حال حاضر عواقبی را از این موضوع می گیرد و می خواهد فروش پلاگین هیبریدی در چین را به طور کامل متوقف کند. تولیدکنندگان داخلی به سادگی بیش از حد قوی هستند.
با این حال، طبق گفته Reinicke، تحرک الکترونیکی مجاز است برای “صاحبان خانه های ثروتمند با سیستم خورشیدی و جعبه دیواری خود” اختصاص ندارد. ماندن.
اگر ماشین برقی می خرید، باید جیب های عمیقی داشته باشید. این قانون ساده بارها و بارها خود را در سال های اخیر ثابت کرده است، زیرا مشتریان اغلب بیهوده به دنبال وسایل نقلیه برقی واقعا ارزان هستند. که منتقدان پر سر و صدا را به طرح دعوت می کند – همچنین از رده های خود.
خودروهای الکترونیکی در بن بست؟ قیمت ها باید پایین بیاد
نه تنها برای مشتریان با حلال کمتر عدم وجود خودروهای برقی مقرون به صرفه با گذشت زمان به مشکل. در منظر، آنها نیز باید تولید کنندگان رنج می برند. چرا که به خصوص از چین، خودروهای قدرتمند رقابتی در راه هستند که برندهای آلمانی به سختی می توانند از پس قیمت برآیند.
آئودی و استلانتیس: روسای خودروهای آلمانی به چین اینگونه واکنش نشان می دهند
یک مثال اخیر: فولکس واگن. CFO Arno Antlitz برای ولفسبورگ روشن کرده است که مشتریان قابل پیش بینی هستند نیازی نیست منتظر کاهش قیمت باشید. فولکس واگن می خواهد حاشیه های بهتر را به فروش بالا اولویت دهد. یا به عبارت دیگر: گران به جای فروش زیاد ماشین.
یک ماشین الکترونیکی اجاره کنید و یک جایزه زیست محیطی دریافت کنید
کلاس خودش؟ خودروهای الکترونیکی چینی تقلیدی ارزان نیستند:
تحرک – چیزی در حال وقوع است: اتومبیل های الکترونیکی، دوچرخه های برقی، اسکوترهای الکترونیکی، بلیط آلمان به قیمت 49 یورو در اتوبوس و قطار – همه اینها ما را از دو جهت حرکت می دهد. و چه چیز دیگری از نظر تحرک اتفاق افتاده است؟
کارلوس تاوارس، رئیس Stellantis نمی خواهد این مسیر را طی کند. برای او اکنون مهم است که رقابت چین و همچنین تسلا را با کاهش قیمت تهاجمی خود بپذیرد. رئیس جوانترین غول خودروسازی اروپا نسبت به خودروهای الکترونیکی سایر سازندگان هشدار داد برای حذف برندهای اروپایی