قیمت خودرو قبل از انفجار بعدی؟ رئیس رنو یک هشدار واضح دارد

وضعیت فعلی دقیقاً در حال و هوای خرید نیست:

با هزینه اضافی 2000 یورویی، دی میو بسیار فراتر از حدی است که کمیسیون اتحادیه اروپا انتظار دارد. در بدترین حالت، صحبت از چند صد یورو بیشتر به ازای هر وسیله نقلیه بود. از سوی دیگر، توماس شافر، رئیس برند فولکس‌واگن، انتظار دارد که قیمت یورو 7 حتی بیشتر از این افزایش یابد. با توجه به وضعیت فعلی، استاندارد آلایندگی جدید باید از سال 2025 اعمال شود، اما هنوز هیچ چیزی قطعی نشده است.

آسیب به تحرک الکترونیکی: استاندارد آلایندگی اینگونه است

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع به گفته De Meo، هزینه در درجه اول از هزاران و میلیون ها ساعت آزمایش” باعث. سازندگان خودرو به این نیاز دارند تا فناوری خود را با مشخصات تطبیق دهند. مقادیر حد در پیش نویس های قبلی به سختی تغییر کرده است. با این حال، خودروها باید در بسیاری از موقعیت های رانندگی بیشتر از محدودیت های آلایندگی قبلی خود پیروی کنند. از این نظر، الزامات در واقع سخت تر می شوند.

شایعه استاندارد آلایندگی یورو 7 می تواند خطری برای خریداران خودروهایی باشد که به پول خود توجه می کنند. رئیس رنو، لوکا دی میو، با این دیدگاه تنها نیست. اما مدیر عامل سازنده فرانسوی انتظار عواقب غیرمعمول شدیدی را دارد. استاندارد آلایندگی حتی نباید در خودروهای الکترونیکی متوقف شود.

تحرک

رئیس رنو نسبت به یورو 7 هشدار داد: خریداران خودرو باید عمیقاً در جیب خود فرو بروند

با این حال، حتی در حال حاضر، نه تنها در نظر گرفته شده است که شرایط سختی را برای نسل های آخر موتورهای احتراقی ایجاد کند، بلکه به سوئیچ خودروهای الکترونیکی نیز آسیب می رساند. دی میو انتقاد می‌کند که یورو 7 خودروسازان را مجبور می‌کند تا پولی بسیار بیشتر از آنچه لازم است در توسعه بیشتر موتورهای احتراقی سرمایه‌گذاری کنند – پولی که پس از آن برای سرمایه‌گذاری در پیشرانه‌های الکتریکی کم می‌شود. به هر حال: استاندارد آلایندگی جدید برای خودروهای الکترونیکی نیز اعمال می شود.

رنو با افزایش قیمت‌ها، انتظار ضرر 7 تا 10 درصدی را در بازار خودروهای جدید دارد. چنین کاهشی می تواند رنو را در اروپا تنها بگذارد تا چهار سایت تولید را ببندید مجبور بود.

رئیس رنو، لوکا دی میو، انتظار دارد هزینه های اضافی 1000 یورویی برای هر خودرو برای نسل های موتور احتراقی فعلی برای یورو 7 مناسب باشد. که در یک خواهد بود به علاوه حداقل 2000 یورو در قیمت های خرده فروشی تمام شدن «پیشنهاد یورو 7 تأثیر زیادی بر کسب و کار و کارمندان ما خواهد داشت. ضرب‌الاجل‌ها بسیار کوتاه و مقادیر حدی بسیار گسترده هستند،» او در نقش جدید خود به عنوان رئیس انجمن خودروسازان اروپایی ACEA (منبع: Autocar) انتقاد می‌کند.