کاهش قیمت تسلا حداقل به اندازه رقبا نگران خریداران خودروهای الکتریکی است. اکنون باید یک تصمیم گرفته شود: با آن کنار بیایم یا مقابله کنیم؟ فولکس واگن می خواهد به موضع خود وفادار بماند – که خبر خوبی برای مشتریان نیست.
فولکسواگن کاهش مییابد: کاهش قیمت یک گزینه نیست – نه تنها برای خودروهای الکتریکی
تصمیم قابل درک است. برای فولکس واگن، چند سال گذشته افزایش قابل توجهی در سود به همراه داشته است. نه تنها، بلکه به این دلیل که این گروه در طول بحران عرضه خودروهای کمتری فروخت، بلکه مدلهای گرانتری را فروخت – یا بهطور غیرمستقیم قیمتها را افزایش داد.
مزیت در برابر تسلا؟ ID.7 باید این کار را برای VW انجام دهد
پرچمدار جدید خودروهای الکترونیکی فولکس واگن، ID.7 در حال حرکت:
فولکس واگن با اولین خودروی برقی مقرون به صرفه در سری ID، که به عنوان مفهوم ID.2all ارائه می شود، زمان بیشتری خواهد برد. ID.2 برای سال 2025 برنامه ریزی شده است و حداقل در نسخه کوچک باید با قیمت کمتر از 25000 یورو در دسترس باشد.
Face مستقیماً به تسلا اشاره نمی کند، اما نام آن در اتاق است: این برای VW صدق می کند حفظ “انضباط قیمت” مخصوصا در مورد خودروهای الکترونیکی (منبع: شبکه تحریریه آلمان/RND). بنابراین نشانه ها هنوز به کاهش قیمت مدل های سری ID اشاره نمی کنند. Antlitz ادامه می دهد: «ما در حال حاضر روی حاشیه سود تمرکز می کنیم. در سالهای آینده، گروه فولکسواگن میخواهد بتواند به اندازه موتورهای احتراقی، با خودروهای الکتریکی درآمد کسب کند.
کاهش قیمت هنوز در فولکس واگن قابل بحث نیست. آرنو آنتلیتز، مدیر مالی، این موضوع را هنگام ارائه ارقام فصلی فولکس واگن به وضوح بیان کرد. وقتی در مورد قیمت ارزانتر پرسیده شد، مدیر به صراحت پاسخ داد: حاشیه برای ما مهمتر از کمیت است.
VW ID.7 را در حال حرکت نشان می دهد