قیمت تیرانداز یوبی سافت بیش از 75 یورو کاهش یافت

در Xbox Series X می توانید Far Cry 5 را بازی کنید از 16 مارس با 60 فریم بر ثانیه روان بازی می کنند، زیرا یوبی سافت به تیراندازی که اکنون پنج سال از عمر آن می گذرد، ارتقا داده است. رزولوشن هم اکنون می تواند به 3840 × 2160 پیکسل افزایش یابد. بنابراین اگر هنوز شوتر بازی نکرده اید، اکنون در ایکس باکس به همراه تخفیف مگا فرصت مناسبی برای انجام این کار است.

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع

در Far Cry 5 می توانید انتظار مفهوم اثبات شده سری شوتر یوبی سافت را داشته باشید با دنیای باز بزرگ، جانوران پر جنب و جوش، سلاح های متعدد و خدمه ای اصلاح ناپذیر از شرورهای شرور که کنار هم قرار می گیرند. تیرانداز شما را در Hope County، مونتانا می‌فرستد و به شما اجازه می‌دهد در یک فرقه خطرناک روز قیامت رها شوید که می‌توانید به تنهایی یا در همکاری با یک دوست آن را گرم کنید.

دارندگان ایکس باکس در حال حاضر می توانند نسخه طلایی بازی Far Cry 5 را با قیمت مقرون به صرفه 13.49 یورو خریداری کنند – این یعنی کاهش بیش از 75 یورو در قیمت بازی. پس از همه، تخفیف در زمان مناسب می آید این شوتر اخیراً یک ارتقاء بزرگ از یوبی سافت دریافت کرده است دريافت كردن.

Far Cry 5 در فروشگاه ایکس‌باکس با تخفیف شدید

فروشگاه ایکس باکس اکنون برای مدتی محدود به طرفداران شوتر امتیاز ویژه ای ارائه می دهد: نسخه طلایی بازی یوبی سافت موفق Far Cry 5 در حال حاضر بیش از 75 یورو کاهش یافته است – فرصتی عالی برای ارتقاء بازی نسل بعدی Try.

Xbox Series X
نسخه طلایی بازی Far Cry 5 در حال حاضر با 76.50 یورو در فروشگاه Xbox کاهش یافته است. به جای 89.99 یورو فقط 13.49 یورو هزینه دارد. این نه تنها بازی پایه را در اختیار شما قرار می دهد، بلکه Season Pass با سه DLC، محتوای انحصاری از بسته Digital Deluxe و بازی تیراندازی کلاسیک Far Cry 3 را نیز در اختیار شما قرار می دهد. این پیشنهاد اکنون تا 3 آوریل 2023 در دسترس است.

Far Cry 5 را در فروشگاه Xbox تماشا کنید!

یوبی سافت ارتقاء شوتر نسل بعدی را اهدا کرد

Far Cry 5: Launch Trailer – Ubisoft

تریلر معرفی Far Cry 5 را در زیر مشاهده کنید:

در حالی که قیمت Far Cry 5 به شدت کاهش یافته است، یک ویژگی برجسته از سری GTA Rockstar در حال حاضر باعث ایجاد حس در نمودارهای Xbox شده است: