قیمت تبلت در آمازون فقط 109 یورو است

این یکی دیگر از نکات قیمتی از حوزه آزمایش فعلی Stiftung Warentest است آنر پد 8، همچنین یک مدل از چین. ابتدا یک شکست کوچک: این تبلت در میان 4 تبلت آزمایش شده در رده اندازه “مورب صفحه نمایش بیش از 30 سانتی متر” در جایگاه آخر قرار گرفت – پس از Apple iPad Pro (نسل پنجم)، Samsung Galaxy Tab S8 Ultra و iPad Pro (نسل ششم) . با این حال، این قابل درک است، زیرا مدل های اپل و سامسونگ از کلاس پریمیوم هستند و دارای برچسب قیمت چهار رقمی هستند.

Honor Pad 8 دارای یک قاب فلزی است. (منبع تصویر: GIGA)
Honor Pad 8 – تبلت اندروید اکنون از 259.00 یورو در آمازون

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع

ما همچنین Honor Pad 8 را آزمایش کردیم و به نتیجه مشابهی رسیدیم. مطمئناً یک مهارت فنی نیست، اما با آن صفحه نمایش بزرگ و بلندگوهای خوب برای مصرف رسانه ای بسیار مفید است. بیشتر در این مورد در گزارش تست دقیق ما:

برای مقایسه‌های بزرگ که تبلت‌های iPadOS و Android را در برابر یکدیگر قرار می‌دهند، درک اولیه سیستم‌های عامل مفید است. هرکسی که عمدتاً از محصولات اپل (iPhone، MacBook و غیره) استفاده می‌کند یا برای کار کردن به نرم‌افزار خاص اپل نیاز دارد (مثلاً Logic Pro) احتمالاً از تبلت Android راضی نخواهد بود و ترجیح می‌دهد یک iPad (Pro) در نظر داشته باشد. اما اگر کمتر در مورد بهره وری و بیشتر “فقط” در مورد مصرف رسانه (استریم کردن فیلم، تماشای یوتیوب و غیره) باشد، پس قیمت شکن های ارائه شده در اینجا اساسا برای همه جالب است.

Honor Pad 8: تبلت بزرگ با قیمتی کم

ممکن است قیمت در حال حاضر بالاتر باشد. قیمت از 07/04/2023 15:14

از طرف دیگر آنر پد 8 را می توان با قیمتی کمتر از 300 یورو در فروشگاه ها پیدا کرد. با امتیاز کلی 2.2 (“خوب”)، فاصله زیادی با برنده آزمون ندارد (iPad Pro، 12.9 اینچ، WiFi + Cellular، امتیاز کلی 1.7 – “خوب”) – و این “قابل احترام” است. توسط Stiftung Warentest تعیین شده است.

در بررسی اجمالی فعلی Stiftung Warentest (نسخه 07/2023)، تبلت 9 اینچی توانست در کلاس اندازه “مورب صفحه نمایش تا 23 سانتی متر” شگفت زده شود. برنده آزمون (با شایستگی) Apple iPad mini نسل ششم WiFi + Cellular (تقریباً 815 یورو، امتیاز کلی 1.9 – “خوب”) است – اما به طور مستقیم توسط Lenovo Tab M9 دنبال می شود.نمره کلی 2.2 – “خوب”).

ممکن است قیمت در حال حاضر بالاتر باشد. قیمت از 04/07/2023 15:09

14 مورد جدید تبلت را می توان در Stiftung Warentest در ماه ژوئن پیدا کرد. دو مدل اندروید از چین بسیار ارزان هستند و جایگزین های جالبی برای اپل (iPad) و سامسونگ (Galaxy Tab) هستند.

Lenovo Tab M9 نکته قیمتی Stiftung Warentest در میان تبلت‌های کوچک است (ژوئن 2023)

سیب و گلابی؟

از نظر عملکرد، نمی‌تواند با آی‌پد مینی بسیار گران‌تر همگام شود، اما «کاملاً قابل قبول» است. به طرز شگفت انگیزی طولانی است عمر باتریدر اینجا Stiftung Warentest توانست تقریبا 13 ساعت تماشای ویدیو را در Lenovo Tab M9 اندازه گیری کند – این برای رتبه بندی جزئی “بسیار خوب” کافی است. اگر به طور عمده استریم می کنید و به صورت محلی صرفه جویی نمی کنید، حتی می توانید به فضای ذخیره سازی ناچیز 32 گیگابایتی Lenovo Tab M9 عادت کنید.

استفان بابک
استفان بابک، ویرایشگر GIGA، متخصص لوازم الکترونیکی مصرفی، به ویژه صدا.

Lenovo Tab M9 – تبلت اندرویدی

شما فقط می توانید یک قلم از اپل با قیمت 149 یورو تهیه کنید. لنوو یک تبلت کامل در طراحی جمع و جور در این رنج قیمت دارد: ما در مورد چینی ها صحبت می کنیم LenovoTab M9، که در فروشگاه ها با قیمت های وسوسه انگیز عرضه می شود، در حال حاضر با قیمت 141.21 یورو در Lidl یا حتی فقط 109 یورو در آمازون.

Lenovo Tab M9: یک تبلت کامپکت سطح پایه (منبع تصویر: Lenovo)