قیمت برق و گاز: رئیس Eon هشدار می دهد

هرکسی که به دنبال تعرفه جدید برای برق و گاز است خوش شانس است، زیرا قیمت ها در هفته های اخیر کاهش یافته و اکنون بسیار زیر ترمز قیمت هستند. لئونارد بیرنبام، رئیس Eon، که شرکتش 14 میلیون مشتری برق و گاز را تامین می کند، می گوید، اما نباید اینطور بماند.

در حال حاضر، قیمت برق و گاز همچنان ارزان است، بنابراین می توانید برای جلوگیری از افزایش قیمت اقدامات متقابل انجام دهید. بهترین راه برای این کار این است که به Check24 بروید و قیمت های آنجا را مقایسه کنید (به Check24 نگاه کنید). Aldi و Lidl اکنون دوباره برق و گاز ارزان تری ارائه می دهند.

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع نکته خواندن

قیمت برق و گاز در هفته های اخیر به میزان قابل توجهی کاهش یافته است. اما این فقط می تواند یک تسکین کوچک باشد. رئیس Eon اکنون هشدار می دهد که قیمت ها به زودی دوباره افزایش خواهند یافت. شما به راحتی می توانید خود را از این امر محافظت کنید.

رئیس Eon: قیمت برق و گاز افزایش خواهد یافت

Eon، به عنوان تامین کننده بزرگ انرژی در آلمان، می تواند الگویی برای سایر تامین کنندگان انرژی شوید، که سپس قیمت برق و گاز خود را نیز افزایش می دهند. پس از اینکه اخیراً دوباره به میزان قابل توجهی کاهش یافت، قیمت ها برای اکثر مشتریان اکنون می تواند دوباره افزایش یابد. فقط کسانی که در هنگام جابجایی مجبور به پرداخت قیمت های بسیار بالا برای یک قرارداد جدید بودند، می توانستند رتبه خود را کاهش دهند. از سوی دیگر، اکثر مشتریان باید انتظار قیمت های بالاتری داشته باشند.

واحد محتوای گیگا

برای این مشتریان می تواند در آینده قابل پیش بینی به طور قابل توجهی گران تر می شود، زیرا قیمت های عمده فروشی باید به مشتریان منتقل شود. قیمت ها در آنجا کاهش یافته است، اما به گفته Eon، آنها کاهش یافته اند فقط 30 درصد از هزینه های اضافی به مشتریانش منتقل می شود (منبع: heise).

شما می توانید در هزینه برق با یک نیروگاه بالکن صرفه جویی کنید:

هم اکنون تعرفه برق و گاز را با ضمانت قیمت خارج کنید

مهم است که یک تعرفه را انتخاب کنید تضمین قیمت دارد. اگر قیمت ها در سال جاری افزایش یابد، شما از این امر معاف هستید. به عنوان مثال، اگر تا آوریل 2023 فارغ التحصیل شوید، تا آوریل 2024 در امان هستید. به خصوص در مورد تامین کنندگان اصلی، باید حداکثر همین الان تغییر دهید، قبل از اینکه قیمت ها دوباره در همه جا شروع به افزایش کنند. هیچ تضمینی برای قیمت وجود ندارد.