«قلعه تاریک» را حل کنید و Oblivion را نجات دهید

بعد از اینکه تمام مشعل ها را جمع کردید، می توانید آنها را در کویل ها قرار دهید. با این حال، آنها باید در سیم پیچ های صحیح قرار گیرند. در دیواره های داخلی سوراخ چهار علامت را می بینید، که بیانگر چهار زمان روز است.

مشعل صحیح را روی سیم پیچ درست قرار دهید.  روی تصاویر داخل سوراخ جهت گیری کنید.
مشعل صحیح را روی سیم پیچ درست قرار دهید. روی تصاویر داخل سوراخ جهت گیری کنید. (منبع تصویر: اسکرین شات GIGA، ویرایش GIGA)
  • مشعل غروب: این مشعل را روی تصویری که غروب خورشید را می بینید قرار دهید.
  • مشعل طلوع: مشعل را روی تصویری که غروب ماه را می بینید قرار دهید.
  • مشعل ظهر: فانوس را روی تصویر قرار دهید، جایی که می توانید خورشید کامل را ببینید.
  • شعله شب: شما این فانوس را در کنار تصویر قرار می دهید که می توانید ماه کامل را ببینید.

پس از یافتن تمام Relics of Oblivion و آوردن آنها به مرلین، باز می شود در کنار فواره در میدان اصلی یک پورتال وجود دارد به قلعه تاریک که در آن فراموشی را خواهید یافت. راه خود را طی کرده و وارد قلعه شوید. بلافاصله فراموشی را در حال انجام یک طلسم شیطانی کشف می کنید.

اولین در را در قلعه تاریک باز کنید

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع

سپس می توانید بازی Disney Dreamlight Valley را طبق معمول ادامه دهید و وظایف دوستی باز را کامل کنید. حتی فراموش کردن فعلا با شما خواهد ماند.

پایان جستجوی قلعه تاریک
در پایان جستجوی The Dark Castle، همه با هم و با خوشحالی (حتی فراموش کردن) در دره دریم لایت دیزنی زندگی می کنند. (منبع تصویر: Screenshot GIGA)

“هیچ کس هرگز نمی فهمد که چگونه از آن در عبور کند. من او را ناپدید کردم… درست مثل من.”

شما باید خارهای شب را بردارید تا به اولین در در قلعه تاریک برسید. اما درب کار را برای شما آسان نمی کند. باید باهاش ​​حرف بزنی تا بهت اجازه بده. برای متقاعد کردن آنها که شما فراموش شده اید، باید بال و تاج را مجهز کنید. پاسخ ها در مکالمه با درب به شما بستگی دارد که انتخاب کنید.

در پشت در سوم سوراخی در کف و در طرفین کویل هایی با سوراخ هایی مشاهده می کنید که می توانید چراغ قوه ها را در آن قرار دهید. کلنگ خود را بگیرید و آن را بشکنید کوه های یخی که سه لامپ در آنها پنهان شده است. شما باید در مجموع چهار قطعه را پیدا کنید.

حالا شما باید هر خاطره را با فراموشی بحث کنید. همیشه به نزدیکترین نور بروید و در آنجا با فراموشی صحبت کنید. سپس جادوی تمرکز خود را روی آیتم متمرکز کنید و سپس دوباره با Oblivion صحبت کنید. شما به موارد زیر با هم نگاه می کنید:

  • جعبه شنی
  • تخت
  • میز مطالعه
  • تاقچه

دوباره با در صحبت کنید و بعد از یک مکالمه کوتاه در باز می شود. به سطح بعدی قلعه تاریک بروید.

درب دوم و مواد مناسب

«…این فقط یک قفل و کلید است. خیلی آسان است، درست است؟ فکر اشتباه تقریباً از طراحی این کار لذت بردم…”

به موجودی خود بروید و تب Wardrobe را در سمت چپ انتخاب کنید. سپس انتخاب کنید در درخواست های میدانی با مرلین و یکی از بال ها و تاج های پیشنهادی را انتخاب کنید. تصویر زیر نشان می دهد که ما چه انتخابی داشتیم:

با بال های کلاغ و تاج عقیق می توانید از اولین در قلعه تاریک عبور کنید.
با بال های کلاغ و تاج عقیق می توانید از اولین در قلعه تاریک عبور کنید. (منبع تصویر: Screenshot GIGA)

برای دسترسی به پله های بالا، تعدادی Nightthorns را در سمت چپ خود بردارید. بدوید و با سر دیو به سمت چپ به سمت در بروید. در گوشه پشتی، یک یادآوری و نکته زیر را خواهید دید:

گودال یک چاه است که اکنون در حال پر شدن از آب است. چوب ماهیگیری خود را بگیرید و آنها را به داخل حباب های طلایی در چشمه بیندازید تا کلید در را ماهیگیری کنید. حالا می توانید در چهارم را باز کرده و از آن عبور کنید.

همراه با فراموشی به یاد آورید

این همان جایی است که دستور تهیه غذا از آنجا می آید “سالاد جوانه با خار شب” با مواد تشکیل دهنده:

  • 1 عدد سالاد قلعه تاریک
  • 1 عدد نمک دریم لایت
  • 1 x جوانه خار

با Oblivion صحبت کنید، پاسخ های شما جریان جستجوی اصلی را تغییر نمی دهد، بنابراین هر طور که می خواهید انتخاب کنید. شروع به دعوا می کنی و به خاطراتت می نشینی.

یادداشت دیگری در سمت راست جایی که در باید در دیوار باشد ظاهر می شود. به شما اشاره می کند که در را باز می کنید با “به هم زدن یک چشم مکانیکی”، یعنی دوربین شما، می تواند دوباره نمایش داده شود. بنابراین از نقطه خاکستری دیوار عکس بگیرید و در دوباره آنجاست. حالا از آن عبور کنید.

درب چهارم و لامپ ها را به درستی قرار دهید

آخرین قسمت از ماموریت اصلی دره دریم لایت دیزنی بسیار تاریک است. با «قلعه تاریک» (فعلا؟) داستان دره را پایان می دهید. ما به شما از طریق تلاش و نجات فراموشی کمک خواهیم کرد.

دره دریم لایت دیزنی

سپس با هم تصمیم می گیرید که جلوی جادو را بگیرید و دره Dreamlight را نجات دهید. همراه با فراموشی وارد دره می شوید و تلاش اصلی به پایان می رسد. به شما توصیه می کنیم تیزر یک احتمالی را در انتهای تیتراژ ببینید به روز رسانی های بعدی با یک شخصیت جدید.

حالا به سمت راست بدوید و خارهای شب سر راه خود را نابود کنید. سپس از پله ها بالا بروید و سپس به سمت راست به سمت قفسه های کتاب بروید. به نظر می رسد در اینجا گم شده است. به انبوه کتاب های روی زمین در انتهای راهرو نگاه کنید. در کنار آن یادداشتی وجود دارد که می گوید:

پس باید در دوم برای تهیه مقداری غذا، به شما اجازه عبور دهد. به محل پخت و پز برگردید و یادداشتی را که می توانید روی پایه سمت راست آن پیدا کنید، بخوانید. اطلاعات زیر را در مورد دستور غذا دریافت خواهید کرد:

  • فقط چند ماده تشکیل دهنده (بنابراین نه همه انتخاب های شما).
  • هیچ چیز که بوی بدی بدهد
  • مواد ترد خوب هستند.
  • در فقط می خواهد چیزی را بخورد که در قلعه پیدا می کنید.

به هر حال، شما نمی توانید این غذا را به عنوان بخشی از غذاهای معمولی خارج از قلعه تاریک تهیه کنید. به در دوم بروید، با آن تعامل کنید و غذا را در شکاف قرار دهید. حالا می توانید از در دوم عبور کنید.

درب سوم را دوباره نمایان کنید

چراغ اول درست کنار در چهارم با قفل نقره ای بزرگ است. این کلید قفل از سقف آویزان است در یک بلوک یخی در طبقه عقب تر، یادداشت دیگری پیدا خواهید کرد. که می گوید:

«افسون در را زنده کرد، همانطور که من امیدوار بودم. اما “Doors” ذهن خودش را دارد. اگر به او چیزی برای خوردن بیاورم، شاید او اجازه دهد تا از راه بروم…”