قفل Vanellope و Dream Snaps را باز کنید


از طریق ماموریت‌های دوستی “The Ghost of Dreamlight Valley” و “Faith, Trust and Pixel Dust” در Disney Dreamlight Valley، می‌توانید Vanellope ساکن را دریافت کنید و همچنین ویژگی چند نفره DreamSnaps را باز کنید. در اینجا ما نشان می دهیم که چگونه کار می کند.

دره دریم لایت دیزنی

قفل Vanellope و DreamSnaps را باز کنید

برای باز کردن قفل شخصیت معروف Vanellope از “Ralph’s Enough”، باید جستجوی Scrooge McDuck “The Ghost of Dreamlight Valley” را شروع کنید. پس به مغازه اسکروج بروید و با او صحبت کنید. او شما را به جستجوی روحی می فرستد که گفته می شود در بالای قلعه رویایی است.

در کنار فواره در قلعه با Vanellope von Schleetz ملاقات خواهید کرد. اگر با او صحبت کنید، کار بعدی به طور خودکار شروع می شود “ایمان، اعتماد و گرد و غبار پیکسل” و ویژگی DreamSnaps باز خواهد شد.

Dream Snaps چگونه کار می کند؟

DreamSnaps یک حالت بازی جدید است که در آن شما باید عکس‌های خلاقانه‌ای را تحت شرایط خاصی در کارهای تغییر هفتگی بگیرید. سپس می‌توانید آن‌ها را بفرستید و توسط بازیکنان دیگر رتبه‌بندی کنید. سپس به بهترین عکس ها جوایز درون بازی تعلق می گیرد.

در منوی رویداد، همیشه می‌توانید چالش DreamSnaps فعلی و منطقه رای‌گیری را برای امتیاز دادن به عکس‌های بازیکنان دیگر پیدا کنید. وقتی چالش فعال است، می‌توانید با فشار دادن دکمه R2/RT شرایط مورد نیاز را در حالت عکس مشاهده کنید. متناوبا، آنها در منوی کمد لباس و مبلمان نمایش داده می شوند.

Faith، Trust و Pixel Dust را کامل کنید

تلاش وانلوپ به شما نیاز دارد که اولین چالش DreamSnaps خود را کامل کنید. شما باید هر منطقه را با پنج تکه مبلمان تزئین کنید که متعلق به دسته های “بازیگوش” و “آشنا” است.

هنگامی که منوی مبلمان را پس از شروع جستجو باز می کنید، می توانید دکمه Options/Menu را فشار دهید تا فیلتر روشن شود، که به طور خودکار تمام مبلمانی را که در اختیار دارید و مطابق با دسته های مورد نیاز است به شما نشان می دهد.

فیلتر Dreamsnaps را روشن کنید تا تمام مبلمانی را که در چالش به حساب می آیند را ببینید (منبع تصویر: Screenshot GIGA).
فیلتر Dreamsnaps را روشن کنید تا همه قطعات مبلمان را ببینید که در چالش به حساب می آیند (منبع تصویر: Screenshot GIGA)

از طرف دیگر، البته می‌توانید فیلترها را خودتان تعیین کنید و اگر می‌خواهید پس‌زمینه عکس خاصی ایجاد کنید، آنها را حتی بیشتر محدود کنید. اگر مبلمان مناسب کافی ندارید، می توانید از اسکروج بیشتر خرید کنید.

پس از قرار دادن پنج مبلمان بازیگوش و آشنا و گرفتن عکس از آن، به طور خودکار به شما اطلاع داده می شود که آیا می خواهید عکس را ارسال کنید. این را تأیید کنید تا کار با موفقیت انجام شود.

در صورت برآورده شدن همه شرایط، می توانید عکس را برای DreamSnaps ارسال کنید (منبع تصویر: Screenshot GIGA).
در صورت برآورده شدن تمام شرایط، می توانید عکس را برای DreamSnaps ارسال کنید (منبع تصویر: Screenshot GIGA)

سپس می توانید به Vanellope برگردید. پس از آن، تنها کاری که باید انجام دهید این است که خانه خود را در هر مکانی که دوست دارید قرار دهید و برای ساخت آن 4000 سکه به اسکروج بپردازید. سپس وانلوپ به دره شما نقل مکان می کند و شما قفل او را برای همیشه به عنوان یک ساکن باز کرده اید.



منبع