قطع برق و گاز: آژانس شبکه فدرال پیش بینی جدی می کند

بسیاری از مشتریان گاز و برق در آلمان مدت‌هاست که نامه‌هایی از تامین‌کننده انرژی خود دریافت کرده‌اند – و یک چیز باید همه جا مشخص باشد: گران‌تر خواهد بود. اگرچه تفاوت های محلی قابل توجهی وجود دارد، اما در حال حاضر کاهش قیمت کیلووات ساعت برای مشتریان نهایی در هیچ کجا وجود ندارد. بنابراین مصرف کنندگان بیشتر و بیشتری از خود می پرسند: تا کی هنوز می توانم قبوض برق و گاز را پرداخت کنم؟

افزایش قطعی برق نسبت به سال قبل 2 درصد بود و تعداد اتصالات قطع شده به حدود 235000 رسید. تعداد موانع گاز حتی بیشتر شد: گزارش نظارتی حدود 27000 خاموشی را برشمرده است که افزایش 12 درصدی را نشان می دهد. نسبت آلمانی‌هایی که تحت تأثیر توقف‌های تحویل قرار گرفته‌اند نیز به همین نسبت کم است: تنها 0.4 درصد از برق و 0.2 درصد از مشتریان گاز مجبور شدند با مسدود شدن اتصال خود در سال گذشته زندگی کنند. با این حال، این نیز به این دلیل است که بسیاری از ارائه دهندگان با وجود تأخیر در پرداخت، تحویل را متوقف نکرده اند.

کارشناسان co2online تعیین کرده‌اند که هزینه‌ها چقدر است. درست است که افزایش شدید قیمت فقط برای مصرف کنندگان آلمانی در نتیجه جنگ اوکراین رخ داد، اما تعداد خاموشی های برق و گاز در سال 2021 افزایش یافته است.

در صورت امکان، در زمستان امسال نیز نباید تعطیلی وجود داشته باشد. برای این منظور، دولت فدرال می خواهد، از جمله، با تصویب تخفیف دسامبر نگرانی ها. از بهار 2023، ترمز قیمت گاز باید اعمال شود و قیمت هر کیلووات ساعت را محدود کند.



منبع

بسیاری از آلمانی ها نگران زمستان با افزایش شدید هزینه های برق و گاز هستند. آیا هنوز هم می‌توانید هزینه گرمایش و اتصال برق را بپردازید یا زمانی که جریان پول متوقف شود، ارائه‌دهنده تامین‌کننده شما را متوقف می‌کند؟ تجزیه و تحلیل آژانس شبکه فدرال نشان می دهد که تعداد اتصالات قطع شده برای مدتی افزایش یافته است.

آژانس شبکه فدرال: توقف تحویل برق و گاز در حال افزایش است

مقامات فدرال در ارقام پیش بینی نمی کنند که چگونه افزایش شدید قیمت انرژی می تواند بر این نسبت در سال 2022 تأثیر بگذارد. به گزارش خبرگزاری dpa (از طریق Tagesschau) دلیل افزایش تعداد در سال 2021 توقف تحویل به تعویق از همه گیری. مشتریانی که در نتیجه بیماری همه گیر دچار مشکلات مالی شده بودند، می توانند به طور موقت از توقف تحویل در امان باشند.

در گزارش نظارتی مشترک خود، آژانس شبکه فدرال و دفتر کارتل فدرال فرض می کنند که تعداد توقف های تحویل در سال 2022 افزایش می یابد. اطلاعات دقیقی برای سال جاری وجود ندارد، اما افزایش هزینه های انرژی می تواند منجر به عدم پرداخت هزینه های بیشتر مشتریان شود. این به نوبه خود می تواند تعداد توقف های تحویل را افزایش دهد.

حداقل می توانید خودتان با یک نیروگاه بالکن برق تولید کنید:

ائتلاف چراغ راهنمایی می خواهد از مصرف کنندگان در برابر توقف تحویل محافظت کند