قسمت های رایگان را در یوتیوب تماشا کنید

سریال‌های جدید از دنیای جنگ ستارگان معمولاً مستقیماً و به طور انحصاری روی دیزنی پلاس می‌آیند، اما نه در این مورد خاص. دیزنی برای طرفداران جوانتر و کوچکتر جنگ ستارگان استثنا قائل است و بنابراین سه قسمت اول این مجموعه را می توان در یوتیوب تحسین کرد. رایگان و مدت‌ها قبل از اینکه در دیزنی پلاس باشند.

با زمان اجرا کمی بیشتر از 3 دقیقه طول می کشد در این صورت فیلم‌های بسیار کوتاه مترادف هستند. برای مثال، با اپیزودهای بسیار طولانی تر «جنگ ستارگان: دسته بد» (در دیزنی+ تماشا کنید) قابل مقایسه نیست. قسمت‌های آن‌ها تقریباً نیم ساعت طول می‌کشد، خلبان حتی بیش از 70 دقیقه طول می‌کشد – به وضوح طول می‌کشد. با این حال، قسمت های آینده در دیزنی + ممکن است طولانی تر باشد.

در زیر هر سه قسمت موجود از “جنگ ستارگان: ماجراهای جدی جدی” را مشاهده خواهید کرد – با این حال، تاکنون فقط به زبان انگلیسی:

این سریال در زمان «جمهوری عالی» و بنابراین مدت‌ها قبل از اتفاقات اولین فیلم پیش درآمد از سال 1999 («جنگ ستارگان: اپیزود اول – تهدید شبح») می‌گذرد. با این حال، آن را نیز شامل می شود یودا، که مربی گروهی از جدی جوان است ظاهر می شود.

نقطه ضعف کوچک: همه چیز کوتاه و فقط به زبان انگلیسی است

Disney+ در حال حاضر هر هفته یک قسمت جدید از The Mandalorian را منتشر می کند. اولین سریال لایو اکشن از دنیای جنگ ستارگان نیز احتمالاً بهترین شناخته شده است. اما همچنین سریال های انیمیشن بخشی از فرنچایز هستند.

سری جدید جنگ ستارگان: در حال حاضر در یوتیوب به جای دیزنی پلاس

Star Wars: Adventures of the Young Jedi در جشن Star Wars اعلام شد:

با این حال، عجیب است که نه در دیزنی +، بلکه به صورت رایگان در کانال یوتیوب Disney Junior. این حداقل از نظر گروه هدف مناسب است، زیرا «جنگ ستارگان: ماجراهای جدی جدی» مخاطبان بسیار جوان را هدف گرفته است.

این نیز شامل می شود “جنگ ستارگان: ماجراهای جدی جوان” (در اصل Star Wars: Young Jedi Adventures). این مجموعه انیمیشنی که در ابتدا در بزرگترین گردهمایی طرفداران جنگ ستارگان جهان (جشن جنگ ستارگان) اعلام شد، قرار است در 4 می 2023 از دیزنی پلاس پخش شود. اما دیزنی و لوکاس فیلم در حال حاضر با یکی غافلگیر کننده هستند شروع زودرس و از این به بعد اولین خواهد بود سه قسمت کوتاه در دسترس.

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع