قرص تلخ برای گیمرهای رایانه شخصی: رئیس PlayStation بیانیه واضحی می دهد


سونی بازی‌های پلی‌استیشن بیشتری را روی رایانه‌های شخصی نیز منتشر می‌کند. با این حال، تاکنون نسخه‌های Steam و Epic تنها چند ماه یا حتی سال‌ها پس از انتشار بر روی کنسول ظاهر شده‌اند. آیا این در آینده تغییر خواهد کرد؟ حالا مدیر عامل سونی اینتراکتیو اینترتینمنت در مورد این سوال نظر داده است.

پلی استیشن 5

PS5: انحصار زمانی هنوز برای سونی مهم است

اگر می‌خواهید بلاک‌باسترهای بزرگ پلی‌استیشن مانند God of War، Marvel’s Spider-Man یا The Last of Us را بازی کنید، باید تا همین چند وقت پیش یک کنسول مربوطه را داشته باشید. در ضمن، این تغییر کرده است! سونی به پتانسیل Steam and Co پی برد و با آن شروع کرد برای پورت مارک های داخلی به رایانه شخصی نیز. نه همیشه با موفقیت:

با این وجود، کاربران Steam هم اکنون از چنین بازی هایی لذت می برند Days Gone، God of War (2018) یا Returnal.

هواداران با تاخیر مشکلی ندارند

تنها نکته مهم: نسخه های PC ظاهر می شوند چندین ماه یا حتی سالها پس از انتشار اصلی در پلی استیشن همانطور که جیم رایان رئیس پلی استیشن در مصاحبه ای جدید تایید کرد (منبع: Kotaku) این در آینده تغییر نخواهد کرد.

خط مشی انتشار فعلی تا کنون به خوبی کار می کند، بنابراین لازم نیست بازی های بزرگ پلی استیشن مانند Final Fantasy 16 را به طور موازی در همان روز برای رایانه شخصی منتشر کنید. رایان نیز در مصاحبه تاکید می کند که که خود هواداران با تاخیر مشکلی نداشته باشند:

من اغلب این فرصت را دارم که از طرفداران بازی نظرشان را جویا شوم و وقتی از آنها می‌پرسم نظرشان در مورد تاخیر زمانی چیست، اغلب می‌گویند که قصد دارند نسخه رایانه شخصی را دو یا سه سال پس از عرضه پلی‌استیشن منتشر کنند. نسخه قابل قبول در نظر گرفته شود.

این همچنین به وضوح مخالف استراتژی مایکروسافت برای استفاده از بازی های شخص اول است پیشنهاد مستقیم به نسخه Xbox Game Pass. چنین رویکردی در حال حاضر در سونی وجود نخواهد داشت.

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع