آلمان نیز در سال 2011 ضربه خورد. به طور خاص که کافه کودک اپل در بن لوگوی شما: یک سیب قرمز به سبک کارتونی. دلیل کافی برای اپل برای شروع یک اختلاف حقوقی در اینجا نیز وجود دارد. سالها درگیری و کشمکش در پی داشت. اپل سعی کرد مالک کریستین رومر را با پول متقاعد کند، اما او نپذیرفت و اپل درخواست او را پس گرفت.
سیب باید برود
این واقعیت که شرکت های بزرگ به سادگی حقوق خود را می خرند نباید چیز جدیدی باشد، اما اکنون اپل کل انجمن را به دلیل لوگو تهدید می کند.
آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.
اکنون دانش خود را در مسابقه ما در مورد شرکت فناوری اپل آزمایش کنید:
امتحان: درباره اپل چه می دانید؟
از آوریل 2023، اپل به دنبال قربانی جدیدی است: انجمن میوه سوئیس اگرچه او ۱۱۱ سال است که از لوگوی خود از یک سیب قرمز با یک صلیب (اشاره به پرچم سوئیس) استفاده میکند، اما همچنان باید با گروه فناوری سر و کار داشته باشد.
در این ویدیو شما را با Apple Vision Pro آشنا می کنیم:
دعوای قضایی اپل در آلمان
فقط یک سیب می تواند وجود داشته باشد و آن سیب باید متعلق به برند اپل باشد. اپل می خواهد از تصویر سیب به عنوان علامت تجاری خود محافظت کند. اپل سالهاست که در سوئیس میجنگد تا مطمئن شود که این شرکت تنها شرکتی است که لوگوی اپل دارد. تا کنون تلاش های ناموفق، اما این شرکت بزرگ تسلیم نمی شود. در سال 2017، اپل یک مورد واقع بینانه می خواست تصویر سیاه و سفید از سیب ننه اسمیت امن به عنوان یک برند این درخواست تنها تا حدی پذیرفته شد: اپل نمیتوانست تمام تصاویر سیب ننه اسمیت را به سادگی ادعا کند. تصاویر سیب در مالکیت عمومی در نظر گرفته می شود.
مدیر انجمن میوه سوئیس، جیمی ماریتوز، در روزنامه سوئیس اظهار نظر کرد. پیام رسان کشور مثل این: “اصطلاح سیب یا تصویر سیب یک دانش رایج است. آنها نباید متعلق به هیچ شرکتی باشند. (…) اپل سیب را اختراع نکرد. ما 111 سال است که در اطراف هستیم. و من فکر میکنم خود سیب چند هزار سال است که وجود دارد.باید دید کل ماجرا چگونه پیش خواهد رفت.