قبل از کریسمس یک غافلگیری ناخوشایند تهدید می کند

علاوه بر رکورد تورمی که در حال حاضر وجود داشته است، بسیاری از شرکت ها افزایش بیشتر قیمت ها را اعلام کرده اند. این از مقدار ifo برای انتظارات قیمتی ناشی می شود. مثل یکی کار میکنه تعادل افزایش قیمت برنامه ریزی شده و کاهش قیمت. با مقدار 0، هیچ یک از شرکت های مورد بررسی قیمت های خود را افزایش نمی دهند، اما با ارزش 100، همه آنها. در 50، افزایش قیمت و کاهش قیمت متعادل است.

کمتر از یک ماه دیگر به شب کریسمس باقی مانده است. هر کسی که قبلاً هدایایی را برای دوستان و خانواده خریداری کرده باشد، می تواند خود را خوش شانس بداند – دو برابر. این شما را از استرس خرید در آستانه کریسمس نجات می دهد و به راحتی در کیف پول شما قرار می گیرد.

افزایش قیمت لوازم التحریر، خواربار و اسباب بازی

ارزش کل برای آلمان در ماه نوامبر 46.7 امتیاز بود. این بدان معناست که شرکت های بیشتری در حال برنامه ریزی برای کاهش قیمت هستند تا افزایش قیمت. در ماه اکتبر همچنان 51.3 امتیاز بود. با این حال، بسته به صنعت، ارزش ها بسیار متفاوت است. تجارت اسباب بازی با 94.4 امتیاز، پس از 75.4 امتیاز در ماه قبل، یکی از بهترین عملکردها است. به معنای: تقریباً همه خرده فروشان اسباب بازی می خواهند قیمت ها را افزایش دهند.

حداقل به نظر می رسد که افزایش قیمت به تدریج در حال کاهش است. در غذا، ifo-Wet در 58.2 امتیاز است – پس از 80.5 امتیاز در اکتبر. و امتیاز فروشندگان دوچرخه نیز از 81.9 به 64.5 امتیاز کاهش یافت.



منبع

در بخش لوازم التحریر (96.1 امتیاز) و خرده فروشی مواد غذایی (95.1 امتیاز) اوضاع حتی بدتر به نظر می رسد. قیمت داروخانه ها (92.4 امتیاز) و لوازم الکترونیکی مصرفی (82.2 امتیاز) نیز به طور قابل توجهی افزایش می یابد (از طریق: Stern).

کریسمس با گام های بزرگ به ما نزدیک می شود. این نه تنها لبخند را بر روی صورت کودکانی می نشاند که مشتاقانه منتظر هدایای خود هستند: در خرده فروشی، دوره قبل از کریسمس به طور سنتی زمانی است که بیشترین فروش را دارد. با این حال، برای والدین، خرید هدیه امسال بسیار گران خواهد بود.

این بازی های سوییچ نباید زیر درخت کریسمس باشند:

افزایش قیمت در تجارت غذا و دوچرخه کند شد