قبلاً هیچ AC مانند این وجود نداشته است


یوبی سافت با بازی Assassin’s Creed با قدرت تمام پیش می رود! این استودیو در حال حاضر سه بازی Assassin’s Creed را در اختیار دارد – از جمله Assassin’s Creed Nexus VR، شاخه ای از این سری که قابل مقایسه با هیچ یک از قسمت های دیگر نیست.

قاتلان عقیده

Assassin’s Creed Nexus VR: Assassination در واقعیت مجازی

سه بازی Assassin’s Creed برای عرضه در سال جاری برنامه ریزی شده است. علاوه بر Assassin’s Creed Mirage، که به عنوان یک نسخه کلاسیک برای رایانه های شخصی و کنسول ها عرضه می شود و قرار است به ریشه های سری بازگردد، Assassin’s Creed Jade نیز به طور انحصاری برای موبایل منتشر خواهد شد – و آخرین اما مهم نیست که این مورد وجود دارد. اسرارآمیز Assassin’s Creed Nexus VR.

یوبی سافت اطلاعات جدیدی را در این مورد به عنوان بخشی از ارائه داخلی خود فاش کرده است. بنابراین بازی در مورد است Meta Quest Pro، Meta Quest 3 و Meta Quest 2 ظاهر می شود – هدست های واقعیت مجازی فیس بوک، که قبلا به نام Oculus شناخته می شدند.

علاوه بر این، در طول ارائه همچنین توضیح داده شد که در Assassin’s Creed Nexus VR، برای اولین بار در این سری، بازیکنان می توانند با سه قاتل مختلف راه خود را در اعصار مختلف ترور کنند:

  • با کاساندرا آیا در حدود 400 سال قبل از میلاد به یونان باستان باز خواهید گشت؟ غواصی کنید و با حکومت وحشت 30 الیگارشی که در آن زمان آتن را محکم در چنگ خود داشتند، مبارزه کنید.
  • با مورد علاقه طرفداران Ezio Auditore da Firenze با این حال، شما به ایتالیا سفر خواهید کرد تا در میان چیزهای دیگر با دوستان قدیمی آنجا ملاقات کنید. هنوز مشخص نیست چه افرادی از گذشته اتزیو دوباره از او حمایت خواهند کرد. با این حال، اگر لئوناردو داوینچی بخشی از این مهمانی نباشد، شگفت زده خواهیم شد.
  • با کانر کنوی شما به آمریکا برگشته اید و باید آنجا را در قرن هجدهم تمیز کنید.

صحنه‌های گیم‌پلی واقعی از Assassin’s Creed Nexus VR هنوز نمایش داده نشده است، فقط انیمیشن های از پیش رندر شده و برخی اسکرین شات های بازی نشان داده شدند. اینها باید تصوری تقریبی از بازی تمام شده به شما بدهد. با این حال، ما جرات داریم شک کنیم که Assassin’s Creed Nexus VR به این سرعت روی عینک های VR پخش شود.

Meta Quest 2 - VR Goggles - 128 گیگابایت

Meta Quest 2 – VR Goggles – 128 گیگابایت

ممکن است قیمت در حال حاضر بالاتر باشد. قیمت از 2023/06/12 17:51

به صفحه فروشگاه Assassin’s Creed Nexus VR بروید

بدون جهان باز، اما “نقشه های باز”

خوب است بدانید: یک بزرگ به نظر می رسد جهان باز در Assassin’s Creed Nexus VR وجود نداشته باشد. در عوض، یوبی‌سافت بر یک مفهوم نقشه تکیه می‌کند که خودشان آن را «نقشه‌های باز» می‌نامند. مناطق بازی مشخص شده باید فرصت کافی برای حرکت را در اختیار بازیکنان قرار دهد. اینکه بازیکنان چگونه در ماموریت ها پیش بروند به خودشان بستگی دارد. عبور از کنار نگهبانان بدون توجه، دور زدن کامل آنها از پشت بام شهر یا مواجهه با آنها در نبرد باز – همه درها باید به روی بازیکنان باز باشد.

تیغه پنهان، ترور هوایی و بدنام Leap of Faith نیز باید بخشی از بازی باشد. که مستعد دریازدگی از شنیدن اینکه توسعه دهندگان می گویند که به این موضوع توجه ویژه ای داشته اند، خوشحال خواهم شد. مکانیک های مختلف مانند حرکت از راه دور، وینیت کردن میدان دید محیطی و محو شدن در شبکه های بازی باید به جلوگیری یا حداقل کاهش ناراحتی کمک کند.

اگر می خواهید قبل از Mirage، Jade و Nexus VR دوباره به حماسه Assassin’s Creed برسید، باید عجله کنید – زیرا باید زمان زیادی را برای آن برنامه ریزی کنید:

اینکه واقعاً فانتزی Assassin’s Creed چقدر به VR ترجمه می شود، باید دید. اما اگر یوبی سافت بتواند با Assassin’s Creed Nexus VR یک شاخه واقعیت مجازی متقاعد کننده تولید کند، رویای دیرینه باید برای بسیاری از طرفداران محقق شود. Assassin’s Creed Nexus VR قرار است در سال 2023 ظاهر شود، اما هنوز تاریخ انتشار مشخصی وجود ندارد.



منبع