قانون اتحادیه اروپا می تواند برای نینتندو مشکل ساز شود

اما شاید نینتندو ما را هم غافلگیر کند و از قبل باتری سوییچ 2 را به گونه ای در کنسول نصب کرده باشد که به راحتی قابل تعویض باشد. تنها زمانی که کنسول دستی جدید به طور رسمی به فروش برسد، جزئیات بیشتری را خواهیم دانست.



منبع بنابراین آیا نینتندو باید به تابلوی نقاشی برگردد و در طراحی نینتندو سوییچ 2 تجدید نظر کند؟ به احتمال زیاد نه. این بخش از مقررات جدید پایداری تنها از سال 2027 اعمال خواهد شد. شایعات در حال حاضر بر این باورند که نینتندو سوییچ 2 را در سال 2024 عرضه خواهد کرد.

به عبارت دیگر، مگر اینکه نینتندو جانشین مورد انتظار سوییچ را برای مدت طولانی تری مخفی نگه دارد، این تغییر نباید بر تولید سوییچ 2 تأثیر بگذارد. این مقررات فقط برای نسخه های جدید از سال 2027 اعمال می شود. با این حال، اگر نینتندو تصمیم بگیرد سوییچ 2 را در نسخه ای متفاوت از سال 2027 ارائه کند. باید از انطباق با مقررات جدید اطمینان حاصل شود.

هدف از مقررات جدید این است که مصرف کنندگان را قادر سازد تا تجهیزات خود را راحت تر تعمیر کنند و بتوانید برای مدت طولانی تری از آنها استفاده کنید. باتری های قابل شارژ و به ویژه باتری ها گاهی اوقات ظرفیت زیادی را در طول سال ها از دست می دهند، بنابراین جایگزینی آنها می تواند به جای تعویض کل دستگاه یا حتی خرید یک دستگاه جدید، ارزشمند باشد.

رسمی است: شورای اروپا در حال تشدید مقررات پایداری باتری ها است – و این تأثیر مثبتی دارد، به ویژه برای مشتریان. به عنوان مثال، یک بخش از قانون جدید بیان می کند که باتری ها باید تا سال 2027 به راحتی توسط کاربران نهایی قابل جابجایی و تعویض شوند (منبع: consilium.europa.eu).

مقررات جدید برای همه دستگاه هایی که در آنها از باتری های داخلی استفاده می شود – از جمله گوشی های هوشمند، لپ تاپ ها و کنسول های دستی مانند سوئیچ نینتندو.

چه گوشی‌های هوشمند، چه لپ‌تاپ‌ها یا کنسول‌های دستی مانند نینتندو سوییچ: اگر این روزها می‌خواهید باتری دستگاهی را عوض کنید، اغلب باید زمان زیادی را برنامه‌ریزی کنید و ابزارهای خاصی را در خانه داشته باشید. یک دستورالعمل جدید اتحادیه اروپا در نظر گرفته شده است تا آن را تغییر دهد – و این می تواند در میان چیزهای دیگر بر نینتندو نیز تأثیر بگذارد.

سوئیچ نینتندو

اتحادیه اروپا پایان باتری های چسبانده شده را بشارت می دهد

به عبارت دیگر: باتری مجاز است دیگر چسب یا پیچیده نصب نشده است تبدیل شود. ممکن است دیگر ابزار خاصی برای جدا کردن قطعات مورد نیاز نباشد یا باید همراه دستگاه باشد. دستورالعمل های مناسب برای حذف باید به صورت آنلاین ارائه شود.

Joy-Cons نینتندو سوییچ نیز به لطف استیک دریفت بسیار مستعد تعمیر هستند. با یک ابزار ساده این مشکل را برای همیشه حل می کنید:

سوییچ 2: دیگر باتری های دائمی نصب نشده است – آیا نینتندو باید دوباره برنامه ریزی کند؟