قالب های Word را ایجاد یا دانلود کنید

زبان ها:آلمانی

مجوز:نسخه ی نمایشی

می توانید خودتان یک قالب ورد بسازید. اما اگر تمایلی به آن ندارید یا استعداد ندارید، می توانید به همین خوبی این کار را انجام دهید دانلود قالب های آماده Word و از آنها برای اهداف خود استفاده کند. به طور کلی، Word قبلاً با برخی از الگوها ارائه می شود یا به شما امکان دسترسی به آنها را می دهد. در منوی فایل می توانید در زیر پیدا کنید جدید نه تنها یک صفحه جدید و خالی، بلکه قالب های خود را روی هارد دیسک و همچنین تعدادی از قالب های Word قابل دانلود در Office.com. اینها بر اساس دسته بندی مرتب شده اند و با یک پیش نمایش به شما ارائه می شوند.

خودتان قالب های Word ایجاد کنید

می توانید قالب های Word را به صورت رایگان دانلود کرده و در برنامه از آنها استفاده کنید. وقتی صحبت از برنامه های خاص می شود، حتی می توانید خودتان یک قالب Word ایجاد کنید. ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه الگوها را دریافت کنید، از آنها استفاده کنید و خودتان آنها را بسازید.

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع

قالب های ورد و فایل های معمولی ورد فرمت های مختلفی دارند. مهمتر از همه، تفاوت آنها – علاوه بر پسوند فایل – در این است که می توانید در قالب کار کنید، اما هنگام ذخیره از شما نام جدیدی خواسته می شود. این تضمین می کند که الگو همچنان در حالت خام در دسترس است.

منوی قالب word
یک قالب Word را ویرایش کنید

ویندوز طوری تنظیم شده است که برخی از پوشه ها به طور معمول نمایش داده نمی شوند. اگر این مورد برای شما صادق است، می توانید با این دستورالعمل ها آنها را قابل مشاهده کنید:

قالب های Word را جستجو و پیدا کنید

بستر، زمینه:ویندوز، ویندوز 10

همانطور که قبلا ذکر شد، ارتباط مستقیمی بین Word و دامنه خود مایکروسافت Office.com وجود دارد. در فایل – پنجره منوی جدید شما یکی را پیدا خواهید کرد بخشی به نام Office.com Templates. همچنین یک پنجره جستجو وجود دارد که می توانید عبارات جستجو را وارد کنید.

کلمه-قالب-رزومه
قالب های Word را جستجو کرده و مستقیما دانلود کنید
اگر می خواهید یک قالب Word ایجاد کنید که می تواند بارها و بارها استفاده شود، باید این را در نظر داشته باشید. برای الگوی خود باید هنگام ذخیره فایل مراقب باشید. به این ترتیب انجام می شود:

  1. شما Word را راه اندازی می کنید و با یک فایل خالی یا یک سند از قبل ذخیره شده شروع می کنید.
  2. اکنون تغییرات مختلفی را اضافه می‌کنید که قالب باید بارها و بارها بر روی آنها قرار گیرد. به عنوان مثال، حاشیه ها، فونت های Word، فاصله بین خطوط و موارد دیگر. سپس می توانید نمونه های متنی را وارد کنید و تصاویر را ادغام کنید.
  3. وقتی همه چیز آماده شد، می توانید فایل را ذخیره کنید. اما مهم این است که شما در حال حاضر نه به عنوان یک سند Word صرفه جویی می کند، اما به عنوان یک قالب Word. شما همچنین باید فایل را در پوشه پیدا کنید C:UsersEUER BENUTZERNAMEAppDataRoamingMicrosoftTemplates آن را ذخیره کنید تا بتوانید در هر زمان از آن استفاده کنید فایل → جدید → الگوهای من می تواند بارگیری کند. نام کاربری شما البته با نام کاربری خود شما جایگزین خواهد شد!

یک نکته کوچک اگر می خواهید خودتان قالب های ورد را در گوگل جستجو کنید:
به دنبال “قالب های Word رایگان”. زیرا تعداد قالب‌های صفحات انگلیسی به میزان قابل توجهی بیشتر از آنچه در زیر می‌بینید وجود دارد “قالب ورد” پیدا خواهد کرد.

اگر قالب های آماده ای برای موضوع وارد شده وجود دارد، می توانید بلافاصله آنها را در رایانه خود دانلود کرده و از آنها استفاده کنید. یا آدرس دایرکتوری قالب را در مرورگر وارد کرده و در آنجا به دنبال قالب های مناسب Word بگردید. شما می توانید الگوهای همه برنامه های مایکروسافت آفیس را پیدا کنید و می توانید بر اساس دسته بندی محصول (اکسل، پاورپوینت و ورد) یا بر اساس موضوع جستجو کنید. برای هر منطقه قالب های مختلفی وجود دارد که می توانید بعداً آنها را نیز تطبیق دهید. فاکتورهای حرفه ای با مدیریت مشتری و محاسبه مالیات بر ارزش افزوده، و همچنین کارت های دعوت، اعلان تولد یا منوها وجود دارد. شما قالب ها را در قالب قالب دریافت خواهید کرد که برای مثال در Word انتهای آن .dotx است. هنگام ذخیره کردن، نام فایل جدیدی را درخواست می کند. اگر تنظیمات امنیتی در Word به درستی تنظیم شده باشد، ابتدا باید اجازه ویرایش فایل را بدهید.