قاب Samsung Galaxy S23 – هنگام خرید باید این مورد را در نظر بگیرید

لوازم جانبی اشتباه حتی می تواند به گوشی شما آسیب برساند. بنابراین مهم است که در این مورد فکر کنید. گوشی های هوشمند مدرن امروزه اغلب دارای پشتی شیشه ای یا آلومینیومی هستند. این احساس ارزشمندی می کند، اما در عین حال تضمین می کند که دستگاه ها به سرعت از دست شما خارج می شوند. بنابراین اگر به دنبال یک قاب مناسب برای سامسونگ گلکسی S23 خود هستید، در حالت ایده آل باید از این قاب مطمئن شوید سطح چسبنده داشتن این بدان معنی است که شما همیشه یک دستگیره مطمئن روی تلفن همراه خود دارید و بنابراین از سقوط یکی یا دیگری جلوگیری می کنید. قاب گوشی نیز انواع مختلفی دارد که هر کدام مزایا و معایب خاص خود را دارند. بیایید نگاهی دقیق‌تر به موارد زیر بیاندازیم.

یافتن قاب مناسب برای Samsung Galaxy S23 – سه نوع در مقایسه

GIGA توصیه می کند

مقالات جالب تر

علاوه بر این، چند نوع خاص از موارد وجود دارد که هر کدام عملکردهای خاصی دارند. به عنوان مثال، یک قاب باتری تضمین می کند که Samsung Galaxy S23 شما دور از سوکت دوام بیشتری داشته باشد. با این حال، برخی از کیس‌ها دارای پوشش دوربین یا پایه‌های کوچکی هستند که می‌توان از آنها برای ایستادن گوشی هوشمند به صورت عمودی استفاده کرد. همچنین می توانید محافظ دوربین جداگانه ای برای Samsung Galaxy S23 خود خریداری کنید.

همچنین برای مورد آزمایش شده در ویدیوی زیر دوربین Samsung Galaxy S23 Ultra ارزش یک پوشش محافظ را دارد. زیرا خراش روی لنز به کیفیت ضبط شما آسیب می رساند.

در انتخاب قاب گوشی موبایل باید به این نکته توجه کنید

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع آیا به دنبال یک قاب مناسب برای Samsung Galaxy S23 خود هستید؟ ما به شما نشان می‌دهیم که کدام قاب‌ها در دسترس هستند و چقدر از گوشی هوشمند شما محافظت می‌کنند.

چند چیز آزاردهنده تر از افتادن یک گوشی هوشمند جدید روی زمین و شکستن آن است. مخصوصاً وقتی صحبت از دستگاه های پریمیوم گران قیمت مانند سامسونگ گلکسی S23 جدید می شود، خرید یک قاب محافظ ارزشمند است. این مطمئناً تلفن همراه شما را نیز نابود نشدنی نمی کند. با این وجود، اثر محافظتی آن، که می تواند گوشی های هوشمند را در برابر بی احتیاطی زندگی روزمره محافظت کند، نباید دست کم گرفت. در اینجا می توانید انواع قاب های تلفن همراه را دریابید.

برای یافتن قاب مناسب برای Samsung Galaxy S23 خود، باید بدانید که چه نوع قاب هایی در دسترس هستند. در اینجا شما یک نمای کلی دریافت می کنید:

  • مورد کلاسیک: این بدون دلیل محبوب ترین نوع قاب محافظ برای تلفن همراه شما نیست. زیرا در رنگ ها و شکل های متفاوتی وجود دارند. به عنوان مثال به عنوان یک جعبه نرم ساخته شده از لاستیک یا سیلیکون یا به عنوان یک مورد سخت ساخته شده از چوب، فلز یا پلاستیک. در این دسته اغلب قاب‌های تلفن همراه ساده و ارزانی پیدا می‌کنید که معمولاً فقط از لبه‌ها و پشت گوشی هوشمند محافظت می‌کنند.
  • قاب برگردان: محافظی که در قسمت جلویی گوشی سامسونگ گلکسی S23 شما نیز محافظت می کند. حداقل زمانی که از دستگاه استفاده نمی کنید. زیرا در این صورت شما به سادگی قاب فلیپ را می بندید و در نتیجه از ایجاد خط و خش روی نمایشگر جلوگیری می کنید. با این حال، متأسفانه درپوش جلویی به این معنی است که تلفن همراه اغلب هنگام تایپ به خوبی در دست نمی‌نشیند.
  • پوسته فضای باز: قاب‌های این دسته کمی ضخیم‌تر هستند و دارای محافظ لبه‌های تقویت‌شده هستند. یک محافظ صفحه نمایش یا شیشه ضد گلوله مخصوص اغلب گنجانده شده است. به طور کلی، یک قاب در فضای باز اغلب باعث می شود گوشی هوشمند شما بسیار بزرگتر و حجیم تر به نظر برسد. اما این دستگاه نباید از سقوط تا حدودی سخت تر بترسد.