فیلم کالت دهه 80: کارگردان اشتباه بزرگی را پذیرفت

بیست سال بعد یکی ظاهر شد نسخه جدید اصلاح شده در سینماها و بعداً در DVD. اسپیلبرگ علاوه بر جلوه های ویژه جدید، یک عنصر بسیار خاص را نیز رد و بدل کرد. ماموران امنیتی به جای اسلحه ناگهان بی سیم در دست داشتند. اسپیلبرگ استفاده از اسلحه علیه کودکان را غیرقابل قبول دانست.

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع

شکی نیست که «ای. T. – The Extra-Terrestrial» روی فیلم های کالت دهه 80. این یکی از شناخته شده ترین و بهترین فیلم های کارگردان چیره دست استیون اسپیلبرگ است. اما بعدها فیلمساز اشتباه بزرگی مرتکب شد.

مشاهده گردید؟ چند سال پیش، E.T. بازگشت کوتاهی کرد:

او اکنون از این اصلاحات پشیمان است و آنها را اشتباه می بیند. اسپیلبرگ اخیراً در ملاء عام به این اشتباه اعتراف کرده است. این اتفاق در “Time 100 Summit” مجله ای به همین نام (منبع: Deadline) رخ داد.

در ضمن اتفاقا اشتباه اسپیلبرگ را تصحیح کرد و بنابراین شما در حال حاضر می توانید “E. T. – The Extra-Terrestrial» همانطور که در ابتدا در نظر گرفته شده بود – از جمله سلاح گرم (ویدیو آمازون پرایم را تماشا کنید).

آگهی ET A Holiday Reunion

نسخه اصلی در حال حاضر در Amazon Prime Video قابل مشاهده است

GIGA توصیه می کند

محبوب در بین خوانندگان GIGA

دریافتی که تنها با گذشت زمان به بلوغ رسید: «سال‌ها گذشت و من دیدگاه‌های خودم را تغییر دادم. من هرگز نباید در بایگانی کار خودم دخالت می کردم و به هیچ کس این کار را توصیه نمی کنم.»

اسپیلبرگ با تاسف اشتباه خود را می پذیرد و نظرات در مورد بریده اسلحه از فیلم به شرح زیر است: “این یک اشتباه بود. من هرگز نباید این کار را می کردم.» کارگردان بلافاصله علت را توضیح می دهد: «ای. T. محصول زمان خود است. هیچ فیلمی نباید از طریق دریچه‌ای که امروز به آن نگاه می‌کنیم، چه داوطلبانه و چه به زور، دوباره ساخته شود.»

خوانندگان قدیمی ممکن است به یاد داشته باشند. بیش از 40 سال پیش، در 9 دسامبر 1982، «ای. T. – The Extra-Terrestrial» در سینماهای آلمان و تبدیل به یک موفقیت بزرگ. حتی امروزه، فیلم علمی تخیلی یکی از موفق‌ترین فیلم‌های داستانی تمام دوران است.

ET – The Extra-Terrestrial: بازنویسی کاملاً غیر ضروری بود

Ergo: در نهایت، کارگردانان تمایل دارند به سمت چیزها گرایش پیدا کنند “بدترش کن”. حتی همکار و دوست او جورج لوکاس می تواند در مورد آن آهنگ بخواند. نسخه جدید او از سه گانه اصلی جنگ ستارگان نیز در دهه 90 با انتقادهای زیادی روبرو شد. گاهی اوقات باید بگذارید کلاسیک ها کلاسیک باشند و آنها را دستکاری نکنید.