فیلم ها و سریال هایی که الان نمی توانید از دست بدهید

نتفلیکس در حال رشد و رشد است. هر هفته فیلم ها و سریال های جدید اضافه می شود. هنگامی که به جنگل پیشنهاد محض نفوذ می کنید، به شما کمک می کند تا متوجه شوید که سایر مشتریان نتفلیکس چه چیزی را تماشا می کنند.

نتفلیکس

پرونده به یاد ماندنی آقای پو – تریلر 2 آلمانی

ابتدا اجازه دهید نگاهی به 10 فیلم برتر بیندازیم. رتبه 1 را اشغال کرده است فیلم تاریخی با بازی کریستین بیل – «پرونده به یاد ماندنی مستر پو» 2 هفته است که در جدول حضور دارد. «پیاز شیشه‌ای: رمز و راز چاقو» حتی بیشتر (4 هفته) در آنجا باقی می‌ماند. در جایگاه سوم «آنا» فیلمی اکشن از کارگردان سرشناس لوک بسون قرار دارد که ارزش دیدن را دارد. کل رتبه بندی:

  1. پرونده به یاد ماندنی آقای پو
  2. پیاز شیشه ای: رمز و راز چاقو
  3. ان
  4. قاضی
  5. تنها بازمانده
  6. سیکاریو 2
  7. سیکاریو
  8. سگ رفت
  9. حرارت
  10. تبر دست سوار

نتفلیکس: 10 سریال و فصل برتر

خوب، نمی دانید دوباره چه چیزی را در نتفلیکس تماشا کنید؟ سایر مشتریان ارائه دهنده پخش جریانی چه می کنند؟ را رتبه های برتر فیلم ها و سریال ها نقطه شروع خوبی برای انتخاب خودتان هستند (منبع: نتفلیکس). اما در هفته گذشته دقیقاً چه چیزی در نتفلیکس در آلمان تماشا شد؟

10 فیلم برتر نتفلیکس

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع اما مراقب باشید: اینجا و آنجا نتفلیکس دوست دارد سریال را بعد از یک فصل لغو کند. با این حال، اگر بتوانید برای مدت طولانی تری در بین 10 تیم برتر بمانید، شانس خوبی برای ادامه دارید.

و سپس سریال های متعددی هستند که ارزش دیدن را دارند. مکان 1 و 3 به طور همزمان توسط دو فصل یک اشغال شده است تیم دختر و مادر بسیار ویژه – جینی و جورجیا در حال حاضر در بین 10 نفر برتر بسیار خوب عمل می کنند. در همین حال، مدال نقره به Northlanders قوی‌تر تعلق می‌گیرد، زیرا فصل 2 Vikings: Valhalla در هفته اول به شماره 2 می‌رود. کل 10 مورد برتر در یک نگاه:

  1. جینی و جورجیا – فصل 2
  2. وایکینگ ها: والهالا – فصل 2
  3. جینی و جورجیا – فصل 1
  4. زن مرده – فصل 1
  5. چهارشنبه – فصل 1
  6. دکتر خوب – فصل 4
  7. Kaleidoscope – سری محدود
  8. وایکینگ ها: والهالا – فصل 1
  9. امیلی در پاریس – فصل 3
  10. آلیس در سرزمین مرزی – فصل 2

حتی محتوای بیشتری که نتفلیکس حتی از شما پنهان می کند:

تریلر فصل دوم جینی و جورجیا

اگر یکی از سریال‌های فصل 2، 3 یا 4 را نمی‌شناسید، این ممکن است فرصت خوبی برای شما باشد که مستقیماً وارد آن شوید. به نظر می رسد حداقل بینندگان دیگر آن را دوست دارند و نمایش ها را به اوج می رسانند.