فیلم برادران سوپر ماریو: فروش بلیت‌ها از فردا آغاز می‌شود

اما تریلرها از قبل نشان می‌دهند که استودیوی انیمیشن Illumination Entertainment (“من نفرت‌انگیز”، “Sing”) فقط نمی‌خواهد داستان معروف “ماریو پرنسس هلو را نجات می‌دهد” تعریف کند.

اخیراً اشاره ای به “Super Mario Brothers Super Show” از سال 1989 با تغییری در رپ Super Mario انجام شد:

توضیح به سادگی در املای انگلیسی تاریخ “10 مارس” است. مخفف ماه مارس در انگلیسی “Mar” و “10” با هم “Mar10” است، یعنی ماریو.

اطلاعات

فیلم برادران سوپر ماریو | اسپات تلویزیونی لوله کش (تصاویر جهانی)

چقدر سوپر ماریو، لوئیجی، پرنسس هلو و شرکت را می شناسید؟ (مسابقه)

به غیر از پوکمون، 3 دهه است که فیلمی بر اساس برند نینتندو در منطقه ما وجود نداشته است – انتظارات و انتظارات برای “فیلم برادران سوپر ماریو” به نسبت بالاست.

فیلم برادران سوپر ماریو – تریلر آلمانی

کوپن های سینما را در Groupon مشاهده کنید

پیش فروش

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع

از پنجم آوریل، «فیلم برادران سوپر ماریو» از نینتندو و ایلومینیشن در سینماهای آلمان آغاز می شود. در روز ماریو (10 مارس)، پیش فروش بلیت در بسیاری از سینماها آغاز می شود. اگر می خواهید صندلی های خوبی برای یکی از اولین اجراها داشته باشید، باید از قبل رزرو کنید.

نینتندو

اما اگر می‌خواهید صندلی‌های خوبی برای خود، دوستان و اعضای خانواده‌تان برای اولین نمایش یا چند روز اول داشته باشید، باید در 10 مارس 2023 روی وب سایت سینماهای اطراف بررسی. حتی اگر هنوز یک ماه خوب تا شروع باقی مانده باشد، پیش فروش ها در بسیاری از مکان ها در به اصطلاح “روز ماریو” شروع می شود.

کوپن های سینما را در Groupon مشاهده کنید

چرا روز ماریو؟

در عوض، شما ماهرانه با بیش از 40 سال سابقه نماد بازی ویدیویی بازی می کنید که برای اولین بار در “Donkey Kong” به عنوان “Jumpman” ظاهر شد. تریلرها قبلاً تعدادی لوکیشن از طیف گسترده ای از شاخه های این مجموعه را به نمایش گذاشته اند و اسپین آف های متعددی مانند “ماریو کارت” نیز جای خود را در فیلم دارند.

درست مانند 4 می که به عنوان روز جنگ ستارگان شناخته می شود، 10 مارس روز ماریو است. با این حال، این روز تولد لوله‌کش بازی‌های ویدیویی خیالی نیست، و همچنین تاریخ انتشار اولین بازی ماریو نیست.

GIGA توصیه می کند

مقالات جالب تر

پادشاه قدرتمند همه کوپا، بوسر، می خواهد بر پادشاهی قارچ حکومت کند و تمام جهان را تحت کنترل خود درآورد. برادران ماریو، ماریو و لوئیجی، که از طریق یک هزارتوی زیرزمینی به این جهان سفر کرده اند، قرار است از او جلوگیری کنند – تا اینجا بسیار معمول است.