فولکس واگن و هواوی در حال برنامه ریزی یک کودتای بزرگ هستند

دلیل ضعف: مشتریان چینی به ویژه دراز کشیدند با خودروهای الکترونیکی ارزش بسیار بیشتری برای عملکردهای هوشمند دارند مانند دستیاران زبان و شبکه سازی گسترده وسایل نقلیه آنها. یک خودروی الکترونیکی اغلب باید بیشتر از راهی برای رسیدن از A به B باشد. در چین امروز، خودرو به طور فزاینده ای در حال تبدیل شدن به یک همراه دیجیتال.

تولید کننده چینی در بسیاری از محصولات دست دارد. اول و مهمتر از همه، هوآوی از دنیای گوشی های هوشمند – و از اختلاف با دولت ایالات متحده – شناخته شده است اتهامات جاسوسی. با این حال، مدتی است که مشخص شده است که هواوی بازار خودروهای الکترونیکی را نیز در رادار خود دارد.

GIGA توصیه می کند

محبوب در بین خوانندگان GIGA

VW ID.7 را در حال حرکت نشان می دهد

Cariad بخش نرم افزاری فولکس واگن روز به روز به یک کودک مشکل تبدیل می شود

الیور بلوم، رئیس فولکس‌واگن اخیراً مدیریت بخش نرم‌افزار Cariad را جایگزین کرده است. با این حال، او بر این شعار اصرار دارد که فولکس‌واگن می‌خواهد نرم‌افزار خود را برای خودروهای الکتریکی خود ارائه کند. این کاملا ممکن است که مذاکرات با تامین کنندگان چینی بنابراین راه حل موقت پیشنهاد باید.

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع

جدیدترین خودروی الکترونیکی ولفسبورگ در حال حاضر بیشتر به ویژگی‌های نرم‌افزاری متکی است:

با خود بخش نرم افزار بحران زده فولکس واگن واقعا نمی تواند در آنجا امتیاز بگیرد. مشکلات توسعه نرم افزار قبلاً منجر به تاخیر در تولید مدل های مهم پرچمدار این گروه مانند آئودی و پورشه شده است.

به گفته منابع فایننشال تایمز، این همکاری بالقوه در خطر است همه خودروهای الکترونیکی فولکس واگن نیستند. در عوض، به طور خاص مدل هایی برای بازار چین در تمرکز. علاوه بر دو خودرو به اصطلاح جهان ID.4 و ID.7 که اخیراً معرفی شده است، ID.6 مخصوص مشتریان چینی نیز وجود دارد.

یک ماشین الکترونیکی اجاره کنید و یک جایزه زیست محیطی دریافت کنید

در بالای لیست احتمالا هواوی. گفته می شود فولکس واگن در این خصوص با شرکت چینی همکاری می کند تحویل قطعات نرم افزاری مذاکره، که در خودروهای الکترونیکی ولفسبورگ استفاده می شود (منبع: فایننشال تایمز از طریق winfuture).

فولکس‌واگن با بخش نرم‌افزاری خودش، همچنان با مشکل مواجه می‌شود. مشکلات در توسعه، در تیم – موفقیت واقعاً نمی خواهد موفق شود. اکنون ولفسبورگ ظاهراً به دنبال شریکی است و احتمالاً آنچه را که در شرق دور به دنبال آن است در هواوی در همه مکان ها پیدا خواهد کرد.

هواوی قرار است نرم‌افزاری را ارائه کند: آیا فولکس‌واگن نمی‌تواند این کار را انجام دهد؟

علاوه بر هواوی، سایر شرکای نرم افزاری چینی را نیز باید در نظر گرفت. اما هدف در همه جا یکسان است: فولکس واگن در خاور دور ضعیف است و می خواهد دوباره روی پای خود بایستد. گروه فولکس واگن بیشتر فعالیت های بین المللی خود را در چین انجام می دهد. اما وقتی صحبت از خودروهای برقی می شود که برای آینده بسیار مهم هستند، تسلا و چینی شماره 1 BYD بیشتر و بیشتر دور می شوند. فولکس‌واگن در حال حاضر فقط می‌تواند 2 درصد از بازار خودروهای الکتریکی را به خود اختصاص دهد.