فولکس‌واگن در حال خروج از فولکس استرومر است

برای فولکس استرومر جدید، فولکس‌واگن هر پنی را دو بار می‌چرخاند و تا حد امکان پس‌انداز می‌کند. این مرحله به وضوح نشان می‌دهد که چقدر چالش‌های بزرگ برای تولیدکنندگان برای ارائه خودروهای برقی مقرون به صرفه است. اصلی قیمت هدف گذاری شده 20000 یورویی احتمالا سرانجام VW را با برنامه های خود پشت سر گذاشته است – با وجود پتانسیل پس انداز تمام شده.

در حالی که کوپرا قبلاً یک نگاه اولیه به نحوه تصور خودروی کوچک آینده ارائه کرده است، رئیس اشکودا اخیراً هدف حدود 20000 یورو را تایید کرده است. احتمالاً نسخه چک در واقع مقرون به صرفه ترین در بین این سه برادر خواهد بود.



منبع

فولکس واگن در حال برنامه ریزی یک خودروی کوچک الکتریکی است که قیمتی کمتر از تمام مدل های قبلی سری ID دارد. اما کمتر از هزینه ID.3 – این بدان معنا نیست که واقعاً ارزان است: طبق برنامه فعلی، شما در قیمت فروش “خیلی کمتر از 25000 یورو” باقی می ماند. این موضوع قبلاً توسط رئیس برند فولکس واگن، توماس شافر اعلام شده بود و اکنون مجدداً تأیید شده است.

اما قرار است نه تنها یک مدل جدید برای فولکس واگن ساخته شود. برندهای گروه Seat/Cupra و Skoda نیز برادران مربوطه خود را دریافت می کنند. این طرحی است که فولکس واگن با دولت اسپانیا به توافق رسیده است. زیرا آنجا، در کارخانه‌های Seat در پامپلونا و مارتورل، خودروهای کوچک باید از سال 2025 ساخته شوند. برای این منظور، فولکس واگن به همراه شرکت‌های همکار، متعهد شده است 10 میلیارد یورو سرمایه‌گذاری کند، از جمله، در تبدیل تولید موتور احتراقی و در یک کارخانه باتری جدید. در مقابل، اسپانیا وعده یارانه تقریباً 400 میلیون یورویی داده است (منبع: Handelsblatt).

یک ماشین الکترونیکی اجاره کنید و یک جایزه زیست محیطی دریافت کنید

از آنجایی که Cupra، Skoda و VW پلت فرم خودروهای کوچک را به اشتراک می گذارند، هزینه ها را می توان پایین نگه داشت. علاوه بر این، تولید در اسپانیا باعث صرفه جویی در هزینه دستمزد فولکس‌واگن در مقایسه با آلمان می‌شود. را چالش همچنان باتری است که بخش بزرگی از هزینه های تولید خودروهای برقی را به خود اختصاص می دهد. در اسپانیا، فولکس‌واگن نیز می‌خواهد با کارخانه جدید این مشکل را حل کند.

آیا اشکودا به امید مشتریان فولکس واگن که به پول توجه دارند تبدیل خواهد شد؟

موتورهای احتراقی فشار قیمت سنگینی بر خودروهای الکتریکی وارد می کنند:

با روی آوردن به خودروهای برقی، فولکس واگن مسیر جدیدی را در پیش گرفته است و مدل های گران قیمت و تجهیزات اضافی را نسبت به خودروهای مقرون به صرفه در اولویت قرار می دهد. شاید Volksstromer هنوز به نتیجه نرسیده باشد، اما پروژه جانشین گلف برقی نمی تواند قیمت آن را حفظ کند.

اعلامیه روشن فولکس‌واگن: خودروی الکترونیکی 20000 یورویی یک رویا باقی مانده است