فولکس‌واگن انتخاب خودرو را کاهش می‌دهد: فهرست موفقیت‌آمیز در حال شکل‌گیری است

تحرک – چیزی در حال وقوع است: اتومبیل های الکترونیکی، دوچرخه های برقی، اسکوترهای الکترونیکی، بلیط آلمان به قیمت 49 یورو در اتوبوس و قطار – همه اینها ما را از دو جهت حرکت می دهد. و چه چیز دیگری از نظر تحرک اتفاق افتاده است؟

همچنین برای آن توآرگ که باید اعمال شود. در بیانیه ای در مورد تیگوان، فولکس واگن توضیح می دهد که هر دو مدل دارای نوآوری هایی هستند. Touareg نیز باید یکی داشته باشد بانک امن میان مدت بودن.



منبع

فولکس واگن از کار افتاده است. ولفسبورگ می خواهد پس انداز کند و محدوده مدل خود را آزمایش خواهد کرد. در حال حاضر ارائه می دهد مدل های VW 16 از موتور احتراقی کوچک گرفته تا بزرگترین خودروی الکتریکی. در طرح پس انداز فعلی، گفته می شود که برند فولکس واگن باید ایده آل باشد تا ده مدل باید.

VW مرتب شد: شرایط برای این مدل‌ها تنگ شده است

به طور کلی، شانس مدل های کوچک در VW لزوماً نباید در نتیجه حذف برنامه ریزی شده افزایش یابد. کوچکترین خودروی الکتریکی VW e-Up پس از یک وقفه طولانی دوباره عرضه و ساخته شد. با این حال، با تمرکز بر سری ID، بعید است که City Stromer در آینده نیز در فولکس واگن اول شود.

تمیز کردن بزرگ SUV ها؟ کلاس محبوب با چندین لغو تهدید می شود

ID.2 برنامه ریزی شده نوعی جانشین پولو در نظر گرفته می شود. اما استرومر جمع و جور خواهد شد نه تقریباً ارزان در دسترس باشد، همانطور که بسیاری از مشتریان قبلی پولو احتمالاً دوست دارند.

کنجکاو: چاه بزرگترین کاهش می تواند فولکس واگن را در کلاس محبوب SUV تهدید کند. در اینجا، ولفسبورگ در حال حاضر بزرگترین انتخاب و در نتیجه بیشترین پتانسیل را برای لغو ارائه می دهد. به نظر من، تایگو و تی کراس نامزدهای متزلزلی هستند در VW

فولکس‌واگن تصمیم گرفته است: ولفسبورگ می‌خواهد پس‌انداز کرده و انتخاب مشتریان را محدود کند. نه تنها انواع تجهیزات باید قربانی فشار صرفه جویی شوند، حتی کل مدل ها نیز مرتب شده اند. با Arteon، یک نامزد متزلزل قبلی قطعا در لیست موفق قرار دارد. چه کسانی دیگر را تحت تأثیر قرار می دهد؟

را تی راک با این حال دارد هنوز در VW آینده ای دارید. نسخه جدید برای سال 2025 برنامه ریزی شده است. در داخل، SUV کوچک در نظر گرفته شده است آخرین موتور احتراقی که VW دوباره لمس می کند. این کاملاً ممکن است که به یکی از آخرین موتورهای احتراقی ولفسبورگ نیز تبدیل شود.

جای تعجب نیست که تیگوان بماند: این کسی است که آن را نگه می دارد گلف به عنوان موفق ترین فولکس واگن جایگزین شد دارد. هیچ مدل دیگری از ولفسبورگ فروش بهتری ندارد. با تمرکز بر مدل های با حجم بالا، یک چیز واضح است: تیگوان قابل حل نیست.

با آرتئون یک نام شناخته شده تازه در لیست بازدیدکنندگان قرار دارد. سدان سایز متوسط ​​هرگز بخشی از پیشنهاد اصلی فولکس واگن نبوده است. از آنجایی که سازنده خودرو قصد دارد در آینده بیشتر بر روی مدل های حجمی تمرکز کند، از قبل واضح است که Arteon بیشتر از این پیش نخواهد رفت.

از سوی دیگر، مدل هایی هستند که در فولکس واگن تمیز کاری بزرگی انجام می دهند مطمئنا زنده بمان دقیقاً در خط مقدم خودروهای الکتریکی فولکس‌واگن از سری ID قرار دارند: ID.3، ID.4، ID.5 و ID.Buzz در حال حاضر در بازار هستند و قدم به قدم به فولکس‌واگن کمک می‌کنند تا با سوئیچ به درایو الکتریکی به جلو حرکت کند.

یک قدیمی خوب متفاوت به نظر می رسد VW عزیزم بیرون از. را چوگان موفق ترین مدل از ولفسبورگ برای مدت طولانی بود. با این حال، مدت زیادی از جایگزینی آن با گلف می گذرد. در این میان، فولکس واگن نیز دیگر در صدر نیست. برای چوگان کوچولو که هست از سوی دیگر، خاموش مدت هاست که مهر و موم شده است.

ID.2 کوچک قبلاً معرفی شده است و نسخه ای به عنوان یک SUV جمع و جور نیز برنامه ریزی شده است، ID.2 X. ID.7 این سریال از سال 2024 خواهد بود در بالا به پایان برسانید

پرچمدار الکتریکی فولکس واگن ID.7 در حال عمل است:

VW ID.7 را در حرکت نشان می دهد

دو خودروی آخر گروه نیز برای چند سال آینده ایمن هستند، دوباره دو شاسی بلند. را تیگوان به زودی توسط فولکس‌واگن عرضه خواهد شد. از جمله، نسخه پلاگین هیبریدی در برد الکتریکی 100 کیلومتر امتیاز مثبت دارد.

یکی از نزدیکان Arteon، پاسات بسیار محبوب تر است. فولکس واگن در حال برنامه ریزی یک نسخه جدید برای سال 2024 است. در همان زمان، با ID.7، یک خودروی الکتریکی در بلوک های شروع قرار دارد که می تواند پاسات و آرتئون را به ارث ببرد. از آنجایی که Arteon قطعا ادامه نخواهد داشت، می تواند پاسات با فیس لیفت آینده اما هنوز مدتی است بیشتر در تجارت بمانید

رئیس برند توماس شافر نیز شکی باقی نمی گذارد که گلف دفن نشده است تبدیل می شود. اینکه آیا تغییر نامی در سری ID وجود خواهد داشت یا اینکه آیا گلف قبلی واقعاً روزی یک درایو الکتریکی خواهد داشت، هنوز از طرف رسمی باز است.

فولکس واگن توران پس از همه برنده کلاس در بین ون ها در اروپا است. به این ترتیب او می توانست شانس های خوب باید برای مدتی بیشتر صبر کرد با این حال، با ID.Buzz، در حال حاضر همتای کاملاً الکتریکی وجود دارد. بنابراین توران احتمالا نمی تواند برای همیشه ادامه دهد.

خط تولید جدید فولکس‌واگن: چه کسی می‌تواند بماند؟