فوتبال امروز: بوروسیا دورتموند – اف سی سویا در تلویزیون و پخش زنده: پخش کجاست؟

امروز سه شنبه 11 اکتبر، نیم فصل دوم مرحله گروهی فصل 2022/23 لیگ قهرمانان اروپا آغاز می شود. در روز چهارم، بسیاری از هواداران دوباره از خود می پرسند که امروز چه کسی باشگاه مورد علاقه خود را به صورت زنده نمایش می دهد. کجا می توانید بازی های بایرن مونیخ، BVB، فرانکفورت و شرکت را در روزهای سه شنبه و چهارشنبه تماشا کنید؟ Amazon Prime و Dazn چه چیزهایی را نشان می دهند؟

Amazon Prime را به صورت رایگان امتحان کنید

دیگر یک ماه آزمایشی رایگان در Dazn وجود ندارد. همچنین در فصل 2022/23 لیگ قهرمانان اروپا از تلویزیون رایگان پخش نخواهد شد. Sky همچنین هیچ تصویر زنده ای از کلاس برتر در این فصل نشان نخواهد داد.

لیگ قهرمانان در تلویزیون و پخش رایگان: چه چیزی نشان داده می شود؟

با این حال، Dazn یک ماه آزمایشی ارائه نمی دهد، بنابراین اگر فقط امروز سرویس را رزرو کنید، باید از روز اول هزینه را پرداخت کنید. بلیت روزانه هم وجود ندارد.

لیگ قهرمانان این هفته: BVB – FC Sevilla تماشای زنده – کجا و چه زمانی؟

آیا اشتراک Dazn دارید؟، امروز و فردا می توانید تمام بازی های دیگر لیگ قهرمانان را هماهنگ کنید. این بازی ها در برنامه هستند:

با پیروزی امروز، BVB می تواند ورود به مرحله یک هشتم نهایی را تضمین کند. در بازی رفت هفته گذشته مقابل نماینده اسپانیا از سویا با نتیجه 4-1 پیروز شد.

پس از اینکه آمازون هفته گذشته فرانکفورت را به نمایش گذاشت، “Prime” این هفته با بازی BVB ادامه می یابد. بازی برگشت بین بوروسیا دورتموند و اف سی سویا عصر سه شنبه به طور انحصاری در آمازون پرایم در دسترس خواهد بود. تمام بازی های دیگر توسط Dazn نمایش داده می شود.

برای انتقال در آمازون پرایم

دزن در فصل جاری 121 بازی را به صورت زنده پخش خواهد کرد و به این ترتیب بخش بزرگی از 137 بازی را به صورت کامل نمایش می دهد. آمازون حقوق 16 بازی باقی مانده را در اختیار دارد و در هر روز یک بازی را نشان می دهد. شما حق اولین دسترسی را دارید، بنابراین می توانید از ارسال های به خصوص هیجان انگیز محافظت کنید.

shutterstock_151943987
منبع تصویر: photokup، Ververidis Vasilis / Shutterstock.com