فصل 3 “The Witcher” سرانجام در نتفلیکس شروع شد – اما طرفداران ناامید شدند

و حتی فصل پنجم در حال حاضر یک چیز مطمئن است، زیرا نتفلیکس قبلاً آن را سفارش داده است.

اقتباس سریال “Witcher” به دور سوم می رود، اما با تغییراتی. متأسفانه، به نظر نمی رسد که آنها سریال را بهتر کنند. طرفداران ابراز ناامیدی می کنند.

ویچر

اما فصل سوم آخرین حضور او در نقش گرالت خواهد بود، زیرا کاویل به دلایل نامعلومی سریال را ترک کرده است. با این حال بدیهی است که او دیگر از نحوه نگارش شخصیت سریالش احساس راحتی نمی کرد. او همچنین از داستان خود سریال ناراضی بود. با توجه به گفته های او و طرفداران کتاب، به نظر می رسد اقتباس سریال از نظر محتوایی خیلی با نسخه اصلی فاصله دارد. حالا لیام همسورث باید به جای کویل وارد شود و از این به بعد ویچر را مجسم کند. به گفته لورن اشمیت هیسریچ، مجری برنامه، انتقال باید بی عیب و نقص باشد: “این بسیار واقعی است. این بسیار نزدیک به آنچه در کتاب ها آمده است و من فکر می کنم این تغییر کاملا بی عیب و نقص خواهد بود.

مطالب بیشتر از The Witcher

GIGA توصیه می کند

مقالات جالب تر

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع

“بدیهی است که ما هنوز در مراحل اولیه هستیم و قرار است در اواخر سال فیلمبرداری کنیم، اما من تمام فیلمنامه هایم را دارم، بنابراین باید کمی کار کنیم. ما مفاهیمی را خلق می کنیم و این هیجان انگیز است، واقعاً هیجان انگیز است. به خصوص بعد از فصل 3، ما چیزهای زیادی برای تکیه کردن داریم، اما در مسیر درستی هستیم.

مجموعه “The Witcher” توانست الهام بخش برخی از طرفداران فانتزی باشد که قبلاً چیزی در مورد دنیای ویچر نمی دانستند. با این حال، اگر اطلاعات قبلی را می خواهید، ما ویدیوی عالی را برای شما داریم.

ویچر تغییر خواهد کرد

گرالت ریویا (هنری کاویل) به اصطلاح ویچر است. او سطحی از جادو دارد و یک هیولا تنها برای پول شکار می کند. سرنوشت به زودی او را به سمت جادوگر ینفر (آنیا چالوترا) و شاهزاده خانم جوان سیری (فریا آلن) سوق می دهد که از این پس او را به عنوان دختر رضاعی خود می بیند و هدیه ویژه ای دارد. آنها باید یاد بگیرند که از یکدیگر دفاع کنند و راه خود را در دنیایی که محکوم به فنا به نظر می رسد بیابند.

فصل سوم در درجه اول با یک دشمن جدید سروکار دارد که باید در فصل های آینده و با آموزش Ciri نیز نقش داشته باشد. چاپ اول از The Witcher فصل 3 است از 29 ژوئن 2023 به طور انحصاری در نتفلیکس برای پخش در دسترس است. قسمت 2 در 27 ژوئیه 2023 دنبال می شود.

اگرچه این سریال از زمان انتشار فصل دوم با این جنجال دست و پنجه نرم کرده است، اما به نظر می رسد تعداد تماشاگران به اندازه کافی خوب باشد زیرا نتفلیکس در حال کار بر روی فصل چهارم است. به گفته اندرو لاوز طراح تولید:

قبل از این مجموعه، The Witcher یک جامعه طرفداران پرشور را از طریق کتاب‌ها و بازی‌های ویدیویی ایجاد شده توسط CD Project Red ایجاد کرده بود. با هنری کاویل، سریال دنیای «ویچر» بازیگران به ظاهر عالی برای ویچر بدخلق پیدا کرده بود. نه تنها به خاطر فیزیک بدنی و مهارت های بازیگری اش، بلکه به این دلیل که خود کاویل از طرفداران پر و پا قرص این قالب و شخصیت است و این را افتخار می دانست که اکنون می توانم او را مجسم کنم.