فروشنده کلید چقدر جدی است؟

GIGA توصیه می کند

مقالات جالب تر

این پیشنهاد به دلیل قیمت های نسبتا پایین وسوسه انگیز است. از آنجایی که بازی های فوری اغلب یکی از ارزان ترین ارائه دهندگان بازی های ویدیویی محبوب است، این سوال مطرح می شود که آیا این وب سایت اصلاً می تواند جدی باشد؟

اگر بررسی های بدتر را دقیق تر بررسی کنید، آن را نیز خواهید دید اکثر کاربران ناامید بیشتر از مشکلات فنی بازی خریداری شده شکایت دارند تا در مورد فرآیند خرید در بازی های فوری علاوه بر این، این شرکت به طور منظم به بررسی های انتقادی پاسخ می دهد و به طور فعال راه حل هایی را ارائه می دهد. رفتاری مثال زدنی که به سختی می توان از یک ارائه دهنده مشکوک انتظار داشت.

در عوض، پس از خرید فقط یک کلید محصول به صورت دیجیتال دریافت می‌کنید که می‌توان با آن عنوان خریداری شده را فعال کرد.. پس از آن خود بازی فقط به عنوان دانلود در دسترس شما قرار می گیرد که این روزها در سایر پلتفرم های بازی نیز رایج است.

برای اینکه بتوانید بازی های خود را در حین حرکت انجام دهید، شرکت سازنده ایسوس یک دستگاه بازی دستی به نام ROG ALLY معرفی کرده است. می توانید تریلر آن را در ویدیو مشاهده کنید.

بازی فوری: یک فروشنده کلیدی با قیمت های اغلب بی نظیر

علاوه بر این، میانگین امتیاز 4.7 ستاره در Trustpilot نیز نشان می‌دهد که پیشنهاد Instant Gaming را می‌توان به عنوان جدی طبقه‌بندی کرد. از بیش از 600000 بررسی این سرویس، 96 درصد دارای چهار یا پنج ستاره هستند.

جدا از پیشنهادات غالباً بی‌رقیب، چیز کمی وجود دارد که نشان دهد بازی فوری جدی نیست. هنوز هم ارزش مقایسه قیمت ها را قبل از خرید دارد. زیرا گاهی اوقات می توانید با ارائه دهندگان دیگر کمی ارزان تر کنار بیایید. به خصوص زمانی که پلتفرم های رایج بازی با کمپین های تخفیف تبلیغ می کنند.

در واقع، تفاوت قیمت برای رقبا همیشه آنقدر بزرگ نیست که در ابتدا تصور می شود. برای مثال، هر کسی که فکر می‌کند می‌تواند یک عنوان تازه منتشر شده AAA را با قیمت کمتر از 10 یورو دریافت کند، اشتباه می‌کند. مخصوصاً با بازی‌های جدید ناشران بزرگ، قیمت‌های بیش از 50 یورو حتی در بازی‌های فوری غیرمعمول نیست.

علاوه بر این، این سوال که آیا بازی فوری جدی است یا خیر، بارها و بارها در انجمن های بازی محبوب مطرح می شود. در اینجا نیز بازخوردها به طور مداوم مثبت است. اینکه کاربران 20 یا بیشتر بازی را بدون هیچ مشکلی در آنجا خریداری کرده اند، بیشتر یک قانون است تا استثنا.

نتیجه گیری و توصیه

هرکسی که بخواهد بازی های ویدیویی ارزان را از طریق اینترنت خریداری کند، دیر یا زود با وب سایت Instant-Gaming.com روبرو می شود. در واقع، این ارائه دهنده مرتباً قیمت پلتفرم های بازی محبوب مانند Steam یا فروشگاه Epic Games را کاهش می دهد. گاهی اوقات قیمت ها در آنجا تقریباً بیش از حد خوب هستند که واقعی باشند. بنابراین آیا بازی فوری واقعاً می تواند جدی باشد؟ ما می خواهیم به ته این سوال برای شما برسیم.

زمانی که به دنبال یک بازی رایانه‌ای جدید می‌گشتید، با بازی Instant Gaming مواجه شدید و اکنون به این فکر می‌کنید که آیا این فروشنده معتبر است؟ پاسخ اینجاست.

Instant Gaming به اصطلاح فروشنده کلیدی است. هر کسی که بازی‌های رایانه‌ای را در اینجا می‌خرد، جعبه کلاسیک با حامل داده دریافت نمی‌کند، همانطور که در زنجیره‌های خرده‌فروشی محلی مانند Saturn یا Media Markt یافت می‌شود.

همانند رقابت، خرید از Instant Gaming نیاز به ثبت نام دارد، از جمله جزئیات آدرس شما. پس از انجام این کار می توانید بازی های مورد نظر را در فروشگاه در سبد خرید خود قرار داده و سپس خریداری کنید. پرداخت با روش های رایج پرداخت مانند کارت های اعتباری مختلف، پی پال یا انتقال فوری انجام می شود.

آیا واقعاً بازی فوری با این قیمت ها می تواند جدی باشد؟

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع